Franciaország: virágzik az organikus piac
Soha nem voltak olyan népszerű az organikus termékek Franciaországban, mint most. A hagyományos kiskereskedők éppen ezért egyre inkább ilyen irányba bővítik kínálatukat, miközben arra is figyelnek, hogy a „hagyományos” áruknak megtalálják organikus megfelelőit.
A Carrefour, a Leclerc és az Auchan az ország legnagyobb kiskereskedőiként egyre dominánsabbakká válnak a hazai organikus szegmensben, ami jelenleg nagyjából nyolcmilliárd eurót ér.
Kapcsolódó cikkeink
USA: sok fogyasztó nincs tisztában az „organikus” minősítés jelentésével
Az élelmiszerek csomagolásán megjelenő számos jelölés csökkentheti az USDA által…
Tovább olvasom >Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >