Franciaország: virágzik az organikus piac
Soha nem voltak olyan népszerű az organikus termékek Franciaországban, mint most. A hagyományos kiskereskedők éppen ezért egyre inkább ilyen irányba bővítik kínálatukat, miközben arra is figyelnek, hogy a „hagyományos” áruknak megtalálják organikus megfelelőit.
A Carrefour, a Leclerc és az Auchan az ország legnagyobb kiskereskedőiként egyre dominánsabbakká válnak a hazai organikus szegmensben, ami jelenleg nagyjából nyolcmilliárd eurót ér.
Kapcsolódó cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >