Franchise-rendszer az „okos” élelmiszerek gyártására

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 01. 18. 11:18

Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki „okos” termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék-csoport – jelentette be a cég vezérigazgatója csütörtökön sajtótájékoztatón Debrecenben.

Szakács Tamás elmondta: „üzleti koalíciót” kínálnak más sütőipari cégeknek, hogy az általuk kifejlesztett technológiai és marketing megoldások alapján gyárthassák és forgalmazhassák ezeket az élelmiszereket.
A Hajdúsági Sütödék-csoport az elmúlt tizenhét évben az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki, az első ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják.
A vezérigazgató közlése szerint speciális termékpalettájuk tovább bővül: a koleszterinszintet „kordában tartó” cipóval, valamint a funkcionális emésztési rendellenesség tüneteit enyhítő kenyérrel, illetve keksz-családdal jelennek meg a piacon.
Várakozásaik szerint évi többmilliárd forint forgalmú piaca épülhet ki csak belföldön az egészséget támogató, „okos” élelmiszereknek, elsősorban a sütő- és édesipar területén – mondta Szakács Tamás.
Az MTI érdeklődésére hozzátette: a száz százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoport 450 dolgozót foglalkoztat, évente több mint 20 ezer tonna készterméket gyárt. A csoport tavalyi árbevétele a korábbi évhez hasonlóan 6 milliárd forint körül, eredménye 67 millió forint körül várható. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink