Franchise-rendszer az “okos” élelmiszerek gyártására
Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki “okos” termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék-csoport – jelentette be a cég vezérigazgatója csütörtökön sajtótájékoztatón Debrecenben.
Szakács Tamás elmondta: “üzleti koalíciót” kínálnak más sütőipari cégeknek, hogy az általuk kifejlesztett technológiai és marketing megoldások alapján gyárthassák és forgalmazhassák ezeket az élelmiszereket.
A Hajdúsági Sütödék-csoport az elmúlt tizenhét évben az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki, az első ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják.
A vezérigazgató közlése szerint speciális termékpalettájuk tovább bővül: a koleszterinszintet “kordában tartó” cipóval, valamint a funkcionális emésztési rendellenesség tüneteit enyhítő kenyérrel, illetve keksz-családdal jelennek meg a piacon.
Várakozásaik szerint évi többmilliárd forint forgalmú piaca épülhet ki csak belföldön az egészséget támogató, “okos” élelmiszereknek, elsősorban a sütő- és édesipar területén – mondta Szakács Tamás.
Az MTI érdeklődésére hozzátette: a száz százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoport 450 dolgozót foglalkoztat, évente több mint 20 ezer tonna készterméket gyárt. A csoport tavalyi árbevétele a korábbi évhez hasonlóan 6 milliárd forint körül, eredménye 67 millió forint körül várható. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Sütőipari beruházás Debrecenben: bővül az okosélelmiszerek kínálata
Új sütőüzemet alakít ki debreceni központi telephelyén a Hajdúsági Sütödék…
Tovább olvasom >Tovább bővült az “okoskenyerek” piaca
Novembertől már több mint kétezer üzletet látnak el okos élelmiszerekkel…
Tovább olvasom >Hajdúsági Sütödék: két év alatt 2-5 milliárd forintra nőhet az “okoskenyerek” kereslete
A Hajdúsági Sütödék Zrt. vezérigazgatója szerint egyre nő az “okoskenyerek”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét Superbrands-díjas a Danone és több közkedvelt márkája
A Danone, az Actimel és az Activia is elnyerte az…
Tovább olvasom >Új termékekkel bővül a Lidl népszerű Hazánk Kincsei Termékcsaládja
Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővül…
Tovább olvasom >Saját műanyagmentes ökoszigetén várja a turistákat a Corona világmárka
A Corona globális söróriás ma bejelentette, hogy ünnepélyesen megnyitja névadó…
Tovább olvasom >