Folytatódik a Pécs melletti kampány Ausztriában

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 04. 29. 00:01

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének közreműködésében áprilisban ausztriai wellness-klubok és orvosi rendelők várótermeiben látható az a félperces összeállítás, amely Európa Kulturális Fővárosát, Pécset ajánlja a pihenni vágyó osztrákoknak.

A Vita TV több mint 1130 modern képernyőjén keresztül hatékonyan elérhető a "35-plusz korosztály", akik körében igen népszerűek a hazai kulturális- és wellness ajánlatok.
A Magyar Turizmus Zrt. az osztrák piacon integrált kampányt folytat a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa (EKF) projekt népszerűsítése érdekében. Az akciók eredményeként folyamatos és kétszámjegyű növekedés figyelhető meg a régió kereskedelmi szálláshelyein az osztrák vendégforgalmat illetően.
Mostanra meghaladja a 100-at az MT Zrt közreműködésével az osztrák sajtóban Pécsről idén megjelent cikkek száma, amelyek hírértéke közel 150 ezer euróra tehető. Ausztriában az osztrák Böhlau Verlag gondozásában nemrég jelent meg az a 170 oldalas könyv, amely Pécs történelmét az ókeresztény időktől a 2010-es Európai Kulturális Fővárosig terjedő időhorizont mentén mutatja be. Az MT Zrt. bécsi képviseletének és a Collegium Hungaricum kulturális intézet együttműködésnek köszönhetően Bécsben és Klosterneuburgban május végéig két kiállítás is látható lesz pécsi művészek fotóiból, valamint májusban a bécsi fiatalok körében népszerű városi Beach-en látványos Pécs road-show gondoskodik majd a figyelem felkeltéséről. A Radio Wien hullámhosszán, Ausztria legnépszerűbb turisztikai műsora (auf und davon…) Húsvét vasárnapján "Pécsről jelentkezett", amelyben egy könnyed, kétórás műsor keretében ismerkedhettek meg a hallgatók Pécs városával és az idei kulturális programokkal.
Az osztrák Gallup Intézet által az MT Zrt megbízásából végzett felmérés szerint az idén külföldre utazó osztrákok 4 százaléka egyenesen Pécset tervezi felkeresni – írja a Pénzcetrum.hu.

Kapcsolódó cikkeink