Folytatódik a minőségi pálinkafogyasztás népszerűsítése
Idén is folytatódik a hazai gyümölcs- és törkölypálinka presztízsét építő kommunikáció.
A tavalyi kampány igyekezett megszabadítani a pálinkát a negatív képzettársításoktól, az idei a termék mögötti misztikumra, a gyümölcsben rejlő titok felvillantására
A kampány célja, hogy megváltoztassa az egyik legfontosabb hungarikumhoz, a pálinkához fűződő általános fogyasztói hozzáállást. A projektgazda Agrármarketing Centrum (AMC) tudatos, minőségi fogyasztásra ösztönöz, de célja az is, hogy a vásárlók előnyben részesítsék a pálinkát a külföldi szeszesitalokkal szemben
A magyar pálinka versenyképességének megteremtése két évvel ezelőtt a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM), az AMC és a szakmai szervezetek összefogásával indult. Közös stratégiát készítettek, amelyben a hazai gyümölcs- és törkölypálinka presztízsének emelését, a pálinka imázsának javítását, valamint nemzeti italként való pozicionálását tűzték ki legfontosabb célként a közösségi marketing eszközeivel.
Idén a pálinka divatossá tételét kívánják elérni. Az AMC kampánya – ennek megfelelően – igyekszik megmutatni a termék misztikumát, a kulturált fogyasztásra ösztönző mögöttes értékrendszert. A köztéri eszközökkel és online felületekkel operáló kampány üzenete, kreatív formavilága, valamint a vásárlást ösztönző PR-eszközök közös, szinergikus hatása mind a „titok”, a „rejtett érték” üzenetét hivatottak eljuttatni a fogyasztóhoz.
A kampány egyik eszközeként a www.palinkaoldal.hu oldalon hamarosan elérhető „Pálinkajellemek” alkalmazás segítségével mindenki megtalálhatja a személyiségéhez leginkább passzoló pálinkafajtát.A decemberben megrendezendő Pálinkaakadémia és mixerverseny pedig az ital széles körű felhasználhatóságának üzenetét hordozza, összekapcsolva a koktélok csillogó világát a pálinka nemes, meghatározó vonásaival. E rendezvényen az ország leghíresebb mixerei mutatják be egy-egy eredetvédett pálinka köré álmodott koktélkülönlegességeiket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a turizmusban: májusban javult a konjunktúra, de még mindig mínuszban az ágazat
2025 májusában enyhe javulásról számoltak be a turisztikai vállalkozások: a…
Tovább olvasom >