Folyamatos újítások, bővülő portfólió
A White Lake Kft. által forgalmazott Leerdammer sajtot 40 évvel ezelőtt két holland sajtmester fejlesztette ki a holland sík vidéken.
A Leerdammer sajt a lágy Gouda és a nagylyukú Emmental keresztezése. A termék mára Európa egyik legnagyobb sajtmárkájává vált, eladásokat tekintve a második legnagyobb szeletelt sajt a félkemény sajtok európai piacán, napjainkban is ugyanazon a helyen gyártják, mint a kezde-
tekben.
– Magyarországon a nemzetközi pozicionálás mellett (makes the everyday moment special) kifejezett hangsúlyt fektetünk a holland eredetre – tájékoztat Temesvári Kornél, a White Lake Kft. ügyvezetője.
Európa egyik legnagyobb szeletelt sajtjáról lévén szó, a vállalatnál alapvetően nemzetközi portfólióban gondolkodnak, minden termék, új íz, amely releváns lehet a magyar piacra, előbb-utóbb bevezetésre kerül.
– Ha azt látjuk, hogy az íz megfelelő, de a kiszerelés túl nagy vagy túl kicsi, akkor ezt rugalmasan alakítjuk az adott piacra. A Leerdammer portfólió kifejezetten a magyar és közép-kelet-európai piac igényeire lett szabva – mondja Temesvári Kornél.
A márka állandó mozgásban, megújulásban van, jelenleg is rengeteg termékújításon dolgozik a központi csapat, közép- és hosszú távon is a portfólió szélesítésére, frissítésére törekednek. Aktuális újdonságuk a Leerdammer Finesse extra vékonyra szeletelt sajt több ízben, amely világszerte újdonságnak számít. //
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >ENVIRONTEC fenntarthatóság és innováció
Sikeresen zárult az ENVIRONTEC powered by ÖKOINDUSTRIA szakkiállítás, amely három…
Tovább olvasom >NAK: 19 magyar termék végzett az élen a világ legrangosabb sajtversenyén
A világ legrangosabb sajtversenyén, a Portugáliában megrendezett World Cheese Awards-on…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >