Folyamatos újítások, bővülő portfólió
A White Lake Kft. által forgalmazott Leerdammer sajtot 40 évvel ezelőtt két holland sajtmester fejlesztette ki a holland sík vidéken.
A Leerdammer sajt a lágy Gouda és a nagylyukú Emmental keresztezése. A termék mára Európa egyik legnagyobb sajtmárkájává vált, eladásokat tekintve a második legnagyobb szeletelt sajt a félkemény sajtok európai piacán, napjainkban is ugyanazon a helyen gyártják, mint a kezde-
tekben.
– Magyarországon a nemzetközi pozicionálás mellett (makes the everyday moment special) kifejezett hangsúlyt fektetünk a holland eredetre – tájékoztat Temesvári Kornél, a White Lake Kft. ügyvezetője.
Európa egyik legnagyobb szeletelt sajtjáról lévén szó, a vállalatnál alapvetően nemzetközi portfólióban gondolkodnak, minden termék, új íz, amely releváns lehet a magyar piacra, előbb-utóbb bevezetésre kerül.
– Ha azt látjuk, hogy az íz megfelelő, de a kiszerelés túl nagy vagy túl kicsi, akkor ezt rugalmasan alakítjuk az adott piacra. A Leerdammer portfólió kifejezetten a magyar és közép-kelet-európai piac igényeire lett szabva – mondja Temesvári Kornél.
A márka állandó mozgásban, megújulásban van, jelenleg is rengeteg termékújításon dolgozik a központi csapat, közép- és hosszú távon is a portfólió szélesítésére, frissítésére törekednek. Aktuális újdonságuk a Leerdammer Finesse extra vékonyra szeletelt sajt több ízben, amely világszerte újdonságnak számít. //
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >