Fóliahiány miatt átmenetileg színt vált Quality Street csomagolása
A Nestlé Quality Street termékek egy bizonyos része új színt kap a fóliahiány miatt: az átmeneti változás az általában zöld színű fóliába csomagolt mogyorós noisette háromszöget érinti, amely most aranyba „öltözik”, míg a nyolcszögletű narancssárga crunch sötét bronz színű fóliacsomagolást kap.
A Nestlé halifaxi gyárában a múlt héten gyártott zöld és narancssárga fóliából a készletek nem fedezték a tervezett gyártási mennyiséget, az FMCG-óriás azonban közölte, hogy ez mostanra normalizálódott.
Noha a termékek csomagolása némiképp változik, az elkövetkező hetekben az Egyesült Királyság és Írország üzleteibe kerülő csokoládé maga változatlan.
Mint azt Jemma Handley, a Quality Street vezető márkamenedzsere elmondta: „Egyszerűen nem fedezték a megfelelő színű fóliák a szóban forgó két édesség gyártási mennyiségét, és ahelyett, hogy teljesen kihagytuk volna őket a kínálatból, úgy döntöttünk, hogy korlátozott időre más színeket használunk.
A Quality Street egy hónappal ezelőtt jelentette be, hogy 86 év után megszünteti a csokoládék csillogó műanyag csomagolását, hogy a karácsony felé közeledve környezetbarátabbá tegye azokat.
A fóliás csomagolásra való áttéréssel évente közel kétmilliárddal kevesebb csomagolóanyag kerül a szemétbe.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >