Fóliahiány miatt átmenetileg színt vált Quality Street csomagolása
A Nestlé Quality Street termékek egy bizonyos része új színt kap a fóliahiány miatt: az átmeneti változás az általában zöld színű fóliába csomagolt mogyorós noisette háromszöget érinti, amely most aranyba „öltözik”, míg a nyolcszögletű narancssárga crunch sötét bronz színű fóliacsomagolást kap.
A Nestlé halifaxi gyárában a múlt héten gyártott zöld és narancssárga fóliából a készletek nem fedezték a tervezett gyártási mennyiséget, az FMCG-óriás azonban közölte, hogy ez mostanra normalizálódott.
Noha a termékek csomagolása némiképp változik, az elkövetkező hetekben az Egyesült Királyság és Írország üzleteibe kerülő csokoládé maga változatlan.
Mint azt Jemma Handley, a Quality Street vezető márkamenedzsere elmondta: „Egyszerűen nem fedezték a megfelelő színű fóliák a szóban forgó két édesség gyártási mennyiségét, és ahelyett, hogy teljesen kihagytuk volna őket a kínálatból, úgy döntöttünk, hogy korlátozott időre más színeket használunk.
A Quality Street egy hónappal ezelőtt jelentette be, hogy 86 év után megszünteti a csokoládék csillogó műanyag csomagolását, hogy a karácsony felé közeledve környezetbarátabbá tegye azokat.
A fóliás csomagolásra való áttéréssel évente közel kétmilliárddal kevesebb csomagolóanyag kerül a szemétbe.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >