Fóliahiány miatt átmenetileg színt vált Quality Street csomagolása
A Nestlé Quality Street termékek egy bizonyos része új színt kap a fóliahiány miatt: az átmeneti változás az általában zöld színű fóliába csomagolt mogyorós noisette háromszöget érinti, amely most aranyba „öltözik”, míg a nyolcszögletű narancssárga crunch sötét bronz színű fóliacsomagolást kap.
A Nestlé halifaxi gyárában a múlt héten gyártott zöld és narancssárga fóliából a készletek nem fedezték a tervezett gyártási mennyiséget, az FMCG-óriás azonban közölte, hogy ez mostanra normalizálódott.
Noha a termékek csomagolása némiképp változik, az elkövetkező hetekben az Egyesült Királyság és Írország üzleteibe kerülő csokoládé maga változatlan.
Mint azt Jemma Handley, a Quality Street vezető márkamenedzsere elmondta: „Egyszerűen nem fedezték a megfelelő színű fóliák a szóban forgó két édesség gyártási mennyiségét, és ahelyett, hogy teljesen kihagytuk volna őket a kínálatból, úgy döntöttünk, hogy korlátozott időre más színeket használunk.
A Quality Street egy hónappal ezelőtt jelentette be, hogy 86 év után megszünteti a csokoládék csillogó műanyag csomagolását, hogy a karácsony felé közeledve környezetbarátabbá tegye azokat.
A fóliás csomagolásra való áttéréssel évente közel kétmilliárddal kevesebb csomagolóanyag kerül a szemétbe.
Kapcsolódó cikkeink
Taroltak a soproni egyetemisták a 2025-ös HUNGAROPACK STUDENT csomagolási versenyen
Kimagasló tehetségükről és szakmai felkészültségükről tettek tanúbizonyságot a Soproni Egyetem…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >