Fóliahiány miatt átmenetileg színt vált Quality Street csomagolása
A Nestlé Quality Street termékek egy bizonyos része új színt kap a fóliahiány miatt: az átmeneti változás az általában zöld színű fóliába csomagolt mogyorós noisette háromszöget érinti, amely most aranyba „öltözik”, míg a nyolcszögletű narancssárga crunch sötét bronz színű fóliacsomagolást kap.
A Nestlé halifaxi gyárában a múlt héten gyártott zöld és narancssárga fóliából a készletek nem fedezték a tervezett gyártási mennyiséget, az FMCG-óriás azonban közölte, hogy ez mostanra normalizálódott.
Noha a termékek csomagolása némiképp változik, az elkövetkező hetekben az Egyesült Királyság és Írország üzleteibe kerülő csokoládé maga változatlan.
Mint azt Jemma Handley, a Quality Street vezető márkamenedzsere elmondta: „Egyszerűen nem fedezték a megfelelő színű fóliák a szóban forgó két édesség gyártási mennyiségét, és ahelyett, hogy teljesen kihagytuk volna őket a kínálatból, úgy döntöttünk, hogy korlátozott időre más színeket használunk.
A Quality Street egy hónappal ezelőtt jelentette be, hogy 86 év után megszünteti a csokoládék csillogó műanyag csomagolását, hogy a karácsony felé közeledve környezetbarátabbá tegye azokat.
A fóliás csomagolásra való áttéréssel évente közel kétmilliárddal kevesebb csomagolóanyag kerül a szemétbe.
Kapcsolódó cikkeink
Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Nagy István: beláthatatlanok a műhús terjedésének következményei
A műhús terjedésének következményei beláthatatlanok, térnyerése mind a termelőket, mind…
Tovább olvasom >Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >