Fókuszban a próbavásárlás

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 10. 26. 00:00

A Client First Consulting Kft. által szervezett Mystery Shopping Day konferencia ráirányította a vezetők figyelmét a próbavásárlások által nyerhető előnyökre.

 Szakértõi becslések szerint a dinamikusan növekvõ magyar
próbavásárlói szolgáltatás piaca a következõ években a tíz százalékos európai
fejlõdési ütemet is meghaladhatja. Ami nem csoda, hiszen nemzetközi kutatások
szerint az ügyfelek 68 százaléka a gyenge ügyfélkiszolgálás miatt pártol el az
adott vállalattól, és visszaszerzésük akár tízszeres költséget is róhat a cégre.
A próbavásárlás még az ügyfél elpártolása elõtt vizsgálja,
szükséges esetben pedig orvosolja az adott vállalat ügyfélkezelési rendszerét,
számos területet befolyásol eszközei között szerepelnek többek között
ügyfélelégedettség-mérések és a dolgozói motivációs vizsgálatok.

 

Kapcsolódó cikkeink