Fókuszban a próbavásárlás
A Client First Consulting Kft. által szervezett Mystery Shopping Day konferencia ráirányította a vezetők figyelmét a próbavásárlások által nyerhető előnyökre.
Szakértõi becslések szerint a dinamikusan növekvõ magyar
próbavásárlói szolgáltatás piaca a következõ években a tíz százalékos európai
fejlõdési ütemet is meghaladhatja. Ami nem csoda, hiszen nemzetközi kutatások
szerint az ügyfelek 68 százaléka a gyenge ügyfélkiszolgálás miatt pártol el az
adott vállalattól, és visszaszerzésük akár tízszeres költséget is róhat a cégre.
A próbavásárlás még az ügyfél elpártolása elõtt vizsgálja,
szükséges esetben pedig orvosolja az adott vállalat ügyfélkezelési rendszerét,
számos területet befolyásol eszközei között szerepelnek többek között
ügyfélelégedettség-mérések és a dolgozói motivációs vizsgálatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Érintésmentes piacozás Dunakeszin
Amikor az első hullám idején a legtöbb termelői vásár bezárt,…
Tovább olvasom >Equilor: 4 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság az idén
A magyar gazdaság 4 százalékkal bővülhet az idén a tavalyi,…
Tovább olvasom >Neves szakemberek bevonásával jött létre a Net Zero Advisory Board a karbonsemleges magyar gazdaságért
Egyedülállóan széles összefogásban, neves szakemberekkel megalakult a Net Zero Advisory…
Tovább olvasom >