Fókuszban a próbavásárlás
A Client First Consulting Kft. által szervezett Mystery Shopping Day konferencia ráirányította a vezetők figyelmét a próbavásárlások által nyerhető előnyökre.
Szakértõi becslések szerint a dinamikusan növekvõ magyar
próbavásárlói szolgáltatás piaca a következõ években a tíz százalékos európai
fejlõdési ütemet is meghaladhatja. Ami nem csoda, hiszen nemzetközi kutatások
szerint az ügyfelek 68 százaléka a gyenge ügyfélkiszolgálás miatt pártol el az
adott vállalattól, és visszaszerzésük akár tízszeres költséget is róhat a cégre.
A próbavásárlás még az ügyfél elpártolása elõtt vizsgálja,
szükséges esetben pedig orvosolja az adott vállalat ügyfélkezelési rendszerét,
számos területet befolyásol eszközei között szerepelnek többek között
ügyfélelégedettség-mérések és a dolgozói motivációs vizsgálatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >