Fókuszban a próbavásárlás
A Client First Consulting Kft. által szervezett Mystery Shopping Day konferencia ráirányította a vezetők figyelmét a próbavásárlások által nyerhető előnyökre.
Szakértõi becslések szerint a dinamikusan növekvõ magyar
próbavásárlói szolgáltatás piaca a következõ években a tíz százalékos európai
fejlõdési ütemet is meghaladhatja. Ami nem csoda, hiszen nemzetközi kutatások
szerint az ügyfelek 68 százaléka a gyenge ügyfélkiszolgálás miatt pártol el az
adott vállalattól, és visszaszerzésük akár tízszeres költséget is róhat a cégre.
A próbavásárlás még az ügyfél elpártolása elõtt vizsgálja,
szükséges esetben pedig orvosolja az adott vállalat ügyfélkezelési rendszerét,
számos területet befolyásol eszközei között szerepelnek többek között
ügyfélelégedettség-mérések és a dolgozói motivációs vizsgálatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >