Fókuszban a próbavásárlás
A Client First Consulting Kft. által szervezett Mystery Shopping Day konferencia ráirányította a vezetők figyelmét a próbavásárlások által nyerhető előnyökre.
Szakértõi becslések szerint a dinamikusan növekvõ magyar
próbavásárlói szolgáltatás piaca a következõ években a tíz százalékos európai
fejlõdési ütemet is meghaladhatja. Ami nem csoda, hiszen nemzetközi kutatások
szerint az ügyfelek 68 százaléka a gyenge ügyfélkiszolgálás miatt pártol el az
adott vállalattól, és visszaszerzésük akár tízszeres költséget is róhat a cégre.
A próbavásárlás még az ügyfél elpártolása elõtt vizsgálja,
szükséges esetben pedig orvosolja az adott vállalat ügyfélkezelési rendszerét,
számos területet befolyásol eszközei között szerepelnek többek között
ügyfélelégedettség-mérések és a dolgozói motivációs vizsgálatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben
Országszerte ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben és…
Tovább olvasom >Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >