Fókuszban a próbavásárlás
A Client First Consulting Kft. által szervezett Mystery Shopping Day konferencia ráirányította a vezetők figyelmét a próbavásárlások által nyerhető előnyökre.
Szakértõi becslések szerint a dinamikusan növekvõ magyar
próbavásárlói szolgáltatás piaca a következõ években a tíz százalékos európai
fejlõdési ütemet is meghaladhatja. Ami nem csoda, hiszen nemzetközi kutatások
szerint az ügyfelek 68 százaléka a gyenge ügyfélkiszolgálás miatt pártol el az
adott vállalattól, és visszaszerzésük akár tízszeres költséget is róhat a cégre.
A próbavásárlás még az ügyfél elpártolása elõtt vizsgálja,
szükséges esetben pedig orvosolja az adott vállalat ügyfélkezelési rendszerét,
számos területet befolyásol eszközei között szerepelnek többek között
ügyfélelégedettség-mérések és a dolgozói motivációs vizsgálatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >