Fokozza jelenlétét a Pernod Ricard az USA-ban és Mexikóban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 10. 24. 09:20

A hírek szerint a francia italóriás növelte részesedését az amerikai a Sovereign Brands-ben és bevásárolta magát a Lenny Kravitz nevével fémjelzett mexikói Nocheluna Sotol márkába.

A Pernod Ricard döntése, miszerint jelentősen növeli részesedését a Sovereign Brandsben olyan jelentésekből körvonalozódott, amelyek az érdekeltség növelését szolgáló vételi opciókról számoltak be.

Az ügylet pénzügyi részletei nem nyilvánosak, bár egyes beszámolók szerint a két cég közötti szorosabbra fonódó kapcsolat újabb lendületet adott a Pernod Ricard márkái – így a francia Luc Belaire szuperprémium pezsgő, a Bumbu márkanév alatt forgalmazott karibi rumok, a McQueen és a Violet Fog ginek, valamint a Villon francia likőr – eladásának.

Alexandre Ricard, a Pernod elnök-vezérigazgatója elmondta: „Együttműködésünk a Sovereign Brands-szel már eddig is nagyon sikeresnek bizonyult, hiszen az olyan márkák, mint a Bumbu és a Luc Belaire egyre több fogyasztóhoz jutnak el az Egyesült Államokban és külföldön. Úgy vélem, hogy a fogyasztókra koncentráló vállalatokként tökéletesen összeillünk és a kreativitás, innováció és márkaépítés iránti elkötelezettségünkben is osztozunk”.

A két vállalatnak állítólag közös projektjei is vannak folyamatban „egy a tervek szerint a következő hónapokban teljes körűen bevezetésre kerülő márkát illetően”.

Mindeközben a cég növelte jelenlétét a mexikói szeszesitalok piacán is a Mexikóban és az Egyesült Államokban ebben a hónapban (október) bevezetett Nocheluna Sotol felvásárlásával.

The Drinks Business

Kapcsolódó cikkeink