Fokozza jelenlétét a Pernod Ricard az USA-ban és Mexikóban
A hírek szerint a francia italóriás növelte részesedését az amerikai a Sovereign Brands-ben és bevásárolta magát a Lenny Kravitz nevével fémjelzett mexikói Nocheluna Sotol márkába.
A Pernod Ricard döntése, miszerint jelentősen növeli részesedését a Sovereign Brandsben olyan jelentésekből körvonalozódott, amelyek az érdekeltség növelését szolgáló vételi opciókról számoltak be.
Az ügylet pénzügyi részletei nem nyilvánosak, bár egyes beszámolók szerint a két cég közötti szorosabbra fonódó kapcsolat újabb lendületet adott a Pernod Ricard márkái – így a francia Luc Belaire szuperprémium pezsgő, a Bumbu márkanév alatt forgalmazott karibi rumok, a McQueen és a Violet Fog ginek, valamint a Villon francia likőr – eladásának.
Alexandre Ricard, a Pernod elnök-vezérigazgatója elmondta: „Együttműködésünk a Sovereign Brands-szel már eddig is nagyon sikeresnek bizonyult, hiszen az olyan márkák, mint a Bumbu és a Luc Belaire egyre több fogyasztóhoz jutnak el az Egyesült Államokban és külföldön. Úgy vélem, hogy a fogyasztókra koncentráló vállalatokként tökéletesen összeillünk és a kreativitás, innováció és márkaépítés iránti elkötelezettségünkben is osztozunk”.
A két vállalatnak állítólag közös projektjei is vannak folyamatban „egy a tervek szerint a következő hónapokban teljes körűen bevezetésre kerülő márkát illetően”.
Mindeközben a cég növelte jelenlétét a mexikói szeszesitalok piacán is a Mexikóban és az Egyesült Államokban ebben a hónapban (október) bevezetett Nocheluna Sotol felvásárlásával.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >