A FLOW PR-t választotta a dr Gerard
Európa egyik legnagyobb cukrászati vállalata, a lengyel dr Gerard a FLOW PR-t bízta meg magyarországi közösségi felületeinek menedzselésével. Az ügynökség meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást.
A dr Gerard döntése értelmében a márka hazai építését a FLOW PR segíti teljes körű közösségimédia- menedzsment szolgáltatásai biztosításával. Az 1993-ban alapított dr Gerard az egyik legnagyobb cukrászati cég Lengyelországban, több mint 200 termékből álló kínálatával számos európai országban, így Magyarországon is jelen van.
„Izgalmas kihívást jelent számunkra, hogy egy olyan széles termékskálával rendelkező márka közösségi felületeinek gondozásával bíztak meg minket, mint a dr Gerard. Az elkövetkező időszakban azon fogunk dolgozni, hogy az FMCG-szektorban, illetve a digitális kommunikáció terén szerzett, kiterjedt tapasztalatainkat a dr Gerard hazai közösségimédia-jelenlétének erősítése során is eredménnyel kamatoztathassuk” – mondta el Sajti Botond, a FLOW PR cégvezető partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Jégtánc új elemekkel
Eljutni a fogyasztókhoz – most elsősorban ezen ügyködnek a jégkrémpiac…
Tovább olvasom >Lettország legkézművesebb karamellája– A nap videója
2014-ben alapították a színes-hangulatos cukrászdát, ahol kézzel készített karamellákat lehet…
Tovább olvasom >Mi tesz egy egyszerű tortát rendkívül látványossá? – A nap videója
Szerintünk a szétfolyó krém ötletét a japán omurice rántottából vehette a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kormányzati támogatással Egerben bővíti kapacitását a Stühmer Kft.
Kormányzati támogatással hajt végre Egerben jelentős kapacitásbővítő beruházást az édesipari…
Tovább olvasom >Megterhelte a Tesco eredményét a koronavírus-járvány
Csökkent a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat, a Tesco adózás előtti…
Tovább olvasom >Több ezer négyzetméternyi zöldfelülettel nyílik meg Buda legnagyobb bevásárlóközpontja
Közel 4000 négyzetméteren elterülő színes növénytakaró, díszfüvek, cserjék és hűs…
Tovább olvasom >