A FLOW PR-t választotta a dr Gerard
Európa egyik legnagyobb cukrászati vállalata, a lengyel dr Gerard a FLOW PR-t bízta meg magyarországi közösségi felületeinek menedzselésével. Az ügynökség meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást.
A dr Gerard döntése értelmében a márka hazai építését a FLOW PR segíti teljes körű közösségimédia- menedzsment szolgáltatásai biztosításával. Az 1993-ban alapított dr Gerard az egyik legnagyobb cukrászati cég Lengyelországban, több mint 200 termékből álló kínálatával számos európai országban, így Magyarországon is jelen van.
„Izgalmas kihívást jelent számunkra, hogy egy olyan széles termékskálával rendelkező márka közösségi felületeinek gondozásával bíztak meg minket, mint a dr Gerard. Az elkövetkező időszakban azon fogunk dolgozni, hogy az FMCG-szektorban, illetve a digitális kommunikáció terén szerzett, kiterjedt tapasztalatainkat a dr Gerard hazai közösségimédia-jelenlétének erősítése során is eredménnyel kamatoztathassuk” – mondta el Sajti Botond, a FLOW PR cégvezető partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Kézműves Cukrászatért Alapítvány
Komoly személyi változások történtek idén a Kézműves Cukrászatért Alapítvány életében,…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Egy visszatérő vendég
Michelin-csillagos éttermek vezető cukrászaként dolgozott, és több mint húsz éve…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >