A FLOW PR-t választotta a dr Gerard
Európa egyik legnagyobb cukrászati vállalata, a lengyel dr Gerard a FLOW PR-t bízta meg magyarországi közösségi felületeinek menedzselésével. Az ügynökség meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást.
A dr Gerard döntése értelmében a márka hazai építését a FLOW PR segíti teljes körű közösségimédia- menedzsment szolgáltatásai biztosításával. Az 1993-ban alapított dr Gerard az egyik legnagyobb cukrászati cég Lengyelországban, több mint 200 termékből álló kínálatával számos európai országban, így Magyarországon is jelen van.
„Izgalmas kihívást jelent számunkra, hogy egy olyan széles termékskálával rendelkező márka közösségi felületeinek gondozásával bíztak meg minket, mint a dr Gerard. Az elkövetkező időszakban azon fogunk dolgozni, hogy az FMCG-szektorban, illetve a digitális kommunikáció terén szerzett, kiterjedt tapasztalatainkat a dr Gerard hazai közösségimédia-jelenlétének erősítése során is eredménnyel kamatoztathassuk” – mondta el Sajti Botond, a FLOW PR cégvezető partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Kézműves Cukrászatért Alapítvány
Komoly személyi változások történtek idén a Kézműves Cukrászatért Alapítvány életében,…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Egy visszatérő vendég
Michelin-csillagos éttermek vezető cukrászaként dolgozott, és több mint húsz éve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ…
Tovább olvasom >A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában,…
Tovább olvasom >