A FLOW PR-t választotta a dr Gerard
Európa egyik legnagyobb cukrászati vállalata, a lengyel dr Gerard a FLOW PR-t bízta meg magyarországi közösségi felületeinek menedzselésével. Az ügynökség meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást.
A dr Gerard döntése értelmében a márka hazai építését a FLOW PR segíti teljes körű közösségimédia- menedzsment szolgáltatásai biztosításával. Az 1993-ban alapított dr Gerard az egyik legnagyobb cukrászati cég Lengyelországban, több mint 200 termékből álló kínálatával számos európai országban, így Magyarországon is jelen van.
„Izgalmas kihívást jelent számunkra, hogy egy olyan széles termékskálával rendelkező márka közösségi felületeinek gondozásával bíztak meg minket, mint a dr Gerard. Az elkövetkező időszakban azon fogunk dolgozni, hogy az FMCG-szektorban, illetve a digitális kommunikáció terén szerzett, kiterjedt tapasztalatainkat a dr Gerard hazai közösségimédia-jelenlétének erősítése során is eredménnyel kamatoztathassuk” – mondta el Sajti Botond, a FLOW PR cégvezető partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Ufók a karlsruhei Pie Bakeryben – A nap videója
Tortát csinálni egyszerű: puha masszákba kell mindenféle tésztakorongokat rakosgatni, rá…
Tovább olvasom >Tengernyi torta – A nap videója
Lenyűgöző látványt nyújtanak ezek a torták, de még az elkészítésük…
Tovább olvasom >Kézműves Cukrászatért Alapítvány
Komoly személyi változások történtek idén a Kézműves Cukrászatért Alapítvány életében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >