A FLOW PR-t választotta a dr Gerard
Európa egyik legnagyobb cukrászati vállalata, a lengyel dr Gerard a FLOW PR-t bízta meg magyarországi közösségi felületeinek menedzselésével. Az ügynökség meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást.
A dr Gerard döntése értelmében a márka hazai építését a FLOW PR segíti teljes körű közösségimédia- menedzsment szolgáltatásai biztosításával. Az 1993-ban alapított dr Gerard az egyik legnagyobb cukrászati cég Lengyelországban, több mint 200 termékből álló kínálatával számos európai országban, így Magyarországon is jelen van.
„Izgalmas kihívást jelent számunkra, hogy egy olyan széles termékskálával rendelkező márka közösségi felületeinek gondozásával bíztak meg minket, mint a dr Gerard. Az elkövetkező időszakban azon fogunk dolgozni, hogy az FMCG-szektorban, illetve a digitális kommunikáció terén szerzett, kiterjedt tapasztalatainkat a dr Gerard hazai közösségimédia-jelenlétének erősítése során is eredménnyel kamatoztathassuk” – mondta el Sajti Botond, a FLOW PR cégvezető partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Már kiválasztották Magyarország tortáját és cukormentes tortáját 2024-ben
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is kiválasztotta Magyarország Tortáját, valamint…
Tovább olvasom >Szószceruza – A nap videója
…ami valójában egy felturbózott kanál: kreatív játék és food styling…
Tovább olvasom >Felvásárolja a spanyol Adam Foods a lengyel Dr. Gerard kekszgyártót
Az Adam Foods egyik felsővezetője szerint a megállapodás „fontos lépés…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >