Fizikai boltokat nyitna a Meta (Facebook)
A mostanra Meta néven futó Facebook cég úgy döntött, fizikai boltokat nyit.
A boltok természetesen kapcsolódnának a Zuckerberg által megálmodott metaverzum-világához. Az üzletekben a közösségi médiaóriás bemutathatná Reality Labs részlegében készült termékeit, köztük virtuális valóság-headseteket, telekonferencia-eszközöket és kiterjesztett valóság-szemüvegeket.
Az üzletek célja az, hogy a világot „nyitottabbá és kapcsolódóbbá” tegyék.
Chain Storage
Kapcsolódó cikkeink
Az Európai Bíróság korlátozza a Meta célzott hirdetésekhez használt adatgyűjtését
Az Európai Unió luxembourgi székhelyű bírósága (CJEU) október 4-én úgy…
Tovább olvasom >Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért,…
Tovább olvasom >Már kevésbé hallgatnak az influencerekre a német fogyasztók
Németországban csökken az influencerek befolyása a vásárlói magatartásra, ahogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >