Fizikai boltokat nyitna a Meta (Facebook)
A mostanra Meta néven futó Facebook cég úgy döntött, fizikai boltokat nyit.
A boltok természetesen kapcsolódnának a Zuckerberg által megálmodott metaverzum-világához. Az üzletekben a közösségi médiaóriás bemutathatná Reality Labs részlegében készült termékeit, köztük virtuális valóság-headseteket, telekonferencia-eszközöket és kiterjesztett valóság-szemüvegeket.
Az üzletek célja az, hogy a világot „nyitottabbá és kapcsolódóbbá” tegyék.
Chain Storage
Kapcsolódó cikkeink
A YouTube és a TikTok az amerikai tinédzserek által legtöbbet használt közösségi médiumplatform
A Pew Research Center által az amerikai tizenévesek körében végzett…
Tovább olvasom >A közösségi média felhasználói 46%-kal fogékonyabbak az online hirdetésekre
A Kantar Insights platform felmérése szerint a közösségi médiát gyakran…
Tovább olvasom >A vásárlók 98%-a használja a közösségi médiát termékkeresésre
Az elmúlt 12 hónapban az európai fogyasztók 99 százaléka változtatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >