Fiataloknak szól az Activia új reklámja
A Danone Észak-Amerika új reklámmal rukkolt elő a héten „A-tól Z-ig” címmel. A szpot az Y és Z generáció nyelvén mutatja be, hogy a testi-lelki egészség a bélrendszerben kezdődik.
![Fitalokna szól az Activia új reklámja](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/07/Activia-%C3%BAj-rekl%C3%A1mJPG.jpg)
Fitaloknak szól az Activia új reklámja
Július 6-án jelent meg Észak-Amerikában az Activia új reklámfilmje. A probiotikumok élharcosaként ismert márka A-tól Z-ig, vagyis az Aktívitástól a Zealousig (fanatizmusig) sorolja ábécé sorrendben, mi minden múlik a bélrendszeren.
Holisztikus megközelítés
Az Activia új reklámjában az érzések és érzelmek ábécéjét egy fülbemászó dalban adja elő Nayim Edwards női rapper. A szöveg és a különböző nőket bemutató képsorok felhívják a figyelmet a belek gondozásának fontosságára, amiben az Activia segíthet élő és aktív probiotikumokkal. Az ábécé egy analógia, a bél mindenre kiterjedő természetét hivatott ábrázolni. Mivel a „bél egészségére” vonatkozó Google keresések száma több mint 400% -kal nőtt 2015 és 2020 között (a Google Trends szerint), nyilvánvaló, hogy a fogyasztók érdeklődése az emésztőrendszer és a holisztikus wellness megközelítés iránt egyre növekszik.
A kampányt a David São Paulo ügynökséggel együttműködve hozta létre az Activia. A nyári hirdetéssorozat célja, hogy a joghurtmárkát összekapcsolják a friss, fiatalok közt népszerű egészség és jólét trendekkel.
Kihívás újratöltve
Az Activia ugyanekkor újraindítja a „Gut Health Challenge” (Kihívás a belek egészségéért)kezdeményezését is, amelyben felkéri az embereket, hogy két hétig naponta kétszer fogyasszanak Activiát, így javítsák bélrendszerük egészségét. A márka olyan együttműködésekben gondolkozik az elkövetkező hónapokban, amelyek segítenek felfedezni a wellness, az elme, a test és a lélek kapcsolatát és összefüggését a bélrendszerrel.
![Két hétig napi 2 Activia a kihívás lényege](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/07/Activia-challenge.jpg)
Két hétig napi 2 Activia a kihívás lényege
Kapcsolódó cikkeink
A vártnál jobbnak bizonyult a második negyedévi amerikai növekedés
A második negyedévben az első negyedévit és az elemzői várakozásokat…
Tovább olvasom >Javult az amerikai gazdaság teljesítménye júliusban
Javult, több mint két éves csúcsot ért el az amerikai…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >