Fiataloknak szól az Activia új reklámja
A Danone Észak-Amerika új reklámmal rukkolt elő a héten „A-tól Z-ig” címmel. A szpot az Y és Z generáció nyelvén mutatja be, hogy a testi-lelki egészség a bélrendszerben kezdődik.
Július 6-án jelent meg Észak-Amerikában az Activia új reklámfilmje. A probiotikumok élharcosaként ismert márka A-tól Z-ig, vagyis az Aktívitástól a Zealousig (fanatizmusig) sorolja ábécé sorrendben, mi minden múlik a bélrendszeren.
Holisztikus megközelítés
Az Activia új reklámjában az érzések és érzelmek ábécéjét egy fülbemászó dalban adja elő Nayim Edwards női rapper. A szöveg és a különböző nőket bemutató képsorok felhívják a figyelmet a belek gondozásának fontosságára, amiben az Activia segíthet élő és aktív probiotikumokkal. Az ábécé egy analógia, a bél mindenre kiterjedő természetét hivatott ábrázolni. Mivel a „bél egészségére” vonatkozó Google keresések száma több mint 400% -kal nőtt 2015 és 2020 között (a Google Trends szerint), nyilvánvaló, hogy a fogyasztók érdeklődése az emésztőrendszer és a holisztikus wellness megközelítés iránt egyre növekszik.
A kampányt a David São Paulo ügynökséggel együttműködve hozta létre az Activia. A nyári hirdetéssorozat célja, hogy a joghurtmárkát összekapcsolják a friss, fiatalok közt népszerű egészség és jólét trendekkel.
Kihívás újratöltve
Az Activia ugyanekkor újraindítja a „Gut Health Challenge” (Kihívás a belek egészségéért)kezdeményezését is, amelyben felkéri az embereket, hogy két hétig naponta kétszer fogyasszanak Activiát, így javítsák bélrendszerük egészségét. A márka olyan együttműködésekben gondolkozik az elkövetkező hónapokban, amelyek segítenek felfedezni a wellness, az elme, a test és a lélek kapcsolatát és összefüggését a bélrendszerrel.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >K&H: az utazás és a lakásvásárlás áll a fiatalok a fókuszában
A megtakarítással rendelkező fiatalok leginkább utazni szeretnének a spórolt pénzükből,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >Pick x Pick Szeged kampánybejelentő a Kézilabda világbajnokság kapcsán
2025-ben a januári férfi kézilabda világesemény időszakában ismét közös szurkolásra…
Tovább olvasom >