Fiataloknak szól az Activia új reklámja
A Danone Észak-Amerika új reklámmal rukkolt elő a héten „A-tól Z-ig” címmel. A szpot az Y és Z generáció nyelvén mutatja be, hogy a testi-lelki egészség a bélrendszerben kezdődik.

Fitaloknak szól az Activia új reklámja
Július 6-án jelent meg Észak-Amerikában az Activia új reklámfilmje. A probiotikumok élharcosaként ismert márka A-tól Z-ig, vagyis az Aktívitástól a Zealousig (fanatizmusig) sorolja ábécé sorrendben, mi minden múlik a bélrendszeren.
Holisztikus megközelítés
Az Activia új reklámjában az érzések és érzelmek ábécéjét egy fülbemászó dalban adja elő Nayim Edwards női rapper. A szöveg és a különböző nőket bemutató képsorok felhívják a figyelmet a belek gondozásának fontosságára, amiben az Activia segíthet élő és aktív probiotikumokkal. Az ábécé egy analógia, a bél mindenre kiterjedő természetét hivatott ábrázolni. Mivel a „bél egészségére” vonatkozó Google keresések száma több mint 400% -kal nőtt 2015 és 2020 között (a Google Trends szerint), nyilvánvaló, hogy a fogyasztók érdeklődése az emésztőrendszer és a holisztikus wellness megközelítés iránt egyre növekszik.
A kampányt a David São Paulo ügynökséggel együttműködve hozta létre az Activia. A nyári hirdetéssorozat célja, hogy a joghurtmárkát összekapcsolják a friss, fiatalok közt népszerű egészség és jólét trendekkel.
Kihívás újratöltve
Az Activia ugyanekkor újraindítja a „Gut Health Challenge” (Kihívás a belek egészségéért)kezdeményezését is, amelyben felkéri az embereket, hogy két hétig naponta kétszer fogyasszanak Activiát, így javítsák bélrendszerük egészségét. A márka olyan együttműködésekben gondolkozik az elkövetkező hónapokban, amelyek segítenek felfedezni a wellness, az elme, a test és a lélek kapcsolatát és összefüggését a bélrendszerrel.

Két hétig napi 2 Activia a kihívás lényege
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a fiatalok 22 százalékának van hosszabb időre elegendő tartaléka
Tízből közel hat fiatalnak van valamennyi megtakarítása a legfrissebb K&H…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Ezért nem fenntartható a 2026-os költségvetés
A Parlament elfogadta a 2026-os „háborúellenes” költségvetést, mely a legtöbb…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >