Fiataloknak szól az Activia új reklámja
A Danone Észak-Amerika új reklámmal rukkolt elő a héten „A-tól Z-ig” címmel. A szpot az Y és Z generáció nyelvén mutatja be, hogy a testi-lelki egészség a bélrendszerben kezdődik.
Július 6-án jelent meg Észak-Amerikában az Activia új reklámfilmje. A probiotikumok élharcosaként ismert márka A-tól Z-ig, vagyis az Aktívitástól a Zealousig (fanatizmusig) sorolja ábécé sorrendben, mi minden múlik a bélrendszeren.
Holisztikus megközelítés
Az Activia új reklámjában az érzések és érzelmek ábécéjét egy fülbemászó dalban adja elő Nayim Edwards női rapper. A szöveg és a különböző nőket bemutató képsorok felhívják a figyelmet a belek gondozásának fontosságára, amiben az Activia segíthet élő és aktív probiotikumokkal. Az ábécé egy analógia, a bél mindenre kiterjedő természetét hivatott ábrázolni. Mivel a „bél egészségére” vonatkozó Google keresések száma több mint 400% -kal nőtt 2015 és 2020 között (a Google Trends szerint), nyilvánvaló, hogy a fogyasztók érdeklődése az emésztőrendszer és a holisztikus wellness megközelítés iránt egyre növekszik.
A kampányt a David São Paulo ügynökséggel együttműködve hozta létre az Activia. A nyári hirdetéssorozat célja, hogy a joghurtmárkát összekapcsolják a friss, fiatalok közt népszerű egészség és jólét trendekkel.
Kihívás újratöltve
Az Activia ugyanekkor újraindítja a „Gut Health Challenge” (Kihívás a belek egészségéért)kezdeményezését is, amelyben felkéri az embereket, hogy két hétig naponta kétszer fogyasszanak Activiát, így javítsák bélrendszerük egészségét. A márka olyan együttműködésekben gondolkozik az elkövetkező hónapokban, amelyek segítenek felfedezni a wellness, az elme, a test és a lélek kapcsolatát és összefüggését a bélrendszerrel.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >K&H: az utazás és a lakásvásárlás áll a fiatalok a fókuszában
A megtakarítással rendelkező fiatalok leginkább utazni szeretnének a spórolt pénzükből,…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >