Festékgyár a Glamour rendezvény főszponzora
A Poli-Farbe lett a Glamour Women of The Year 2016. főszponzora. A festékgyártó vállalat először vesz részt az első számú hazai divatrendezvény támogatásában.
A trendkövető fiatal városi nőket célozza a Poli-Farbe azzal, hogy – a Ringier Axel Springer Magyarországgal együttműködve – főszponzora lett a Glamour Women of The Year kampánynak. Az együttműködés részeként a vállalat print és online felületeken, illetve közös PR és social média aktivitásokkal mutatja be a divat és az otthonszépítés közös értékeit, legyen szó trendi színekről vagy kreatív ötletekről. A kommunikáció fókuszában a Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték áll. Termékelőnyei – hasznos tippekkel és ötletekkel kiegészítve – megjelennek nem csak a rendezvény microsite-ján, de a különböző hirdetési felületeken is. A termék key visualje, a virágos motívum az esemény selfieszobájában és dekorációjában is visszaköszön.
– Piackutatások szerint a falfestékek kiválasztásakor általában a nők döntenek arról, milyen színek illeszkednek az adott otthonhoz, és végül melyik termék kerül a bevásárlókosárba. A divatvilág újdonságai és a festékszínek pedig szorosan követik egymást, ezért örültünk a lehetőségnek, hogy részt vehetünk a rendezvényen és a médiakampányban – mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe Vegyipari Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: a Poli-Farbe számára kiemelten fontosak a Budapesten és a nagyvárosokban élő nők, mert ők eltérő médiafogyasztási és vásárlási szokásokkal rendelkeznek, különösen a „csináld magad” hívei.
A díjátadóra március 17-én kerül sor a budapesti Várkert Bazárban, ahol évről évre felsorakoznak a hírességek és a divatvilág egyéniségei is. A Glamour díjait idén nyolcadik alkalommal adják át a közönség szavazatai alapján, olyan kategóriákban, mint divattervező, színésznő, énekesnő, kiegészítőtervező, közösségmédia-sztár és – idén elsőként – az év lakberendezője. Utóbbi kategória támogatója szintén a hazai tulajdonban álló Poli-Farbe festékgyár.
Kapcsolódó cikkeink
A legrangosabb pálinkaverseny
Június végén a Magyar Tudományos Akadémián zajlott a májusban Csopakon…
Tovább olvasom >Jön a 17. CSR Hungary Díj a legjobb ESG megoldásokért!
Folytatva a CSR Hungary Díj meghirdetésének a hagyományát, 2024-ben immár…
Tovább olvasom >Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >