Fenntarthatósági brand a H&M-től és az IKEÁtól
A két svéd kiskereskedő óriás elsőként vezette be az „újat a régiért” programot, amely újabb környezettudatos lépés fenntarthatósági kezdeményezéseik sorában.
A H&M Stockholmban indította el legújabb fenntarthatósági kezdeményezését amelynek keretében a vásárlók saját, megunt bevihetik az üzletbe, amelyekből aztán a cég vagy újrahasznosított textilt, vagy eleve új ruhadarabokat készít és ad el.

Régiből újat a Looop-pal
Eközben az IKEA „bútorturkálót” nyitott Svédországban használt bútorokkal, amelyekért cserébe a bútordarabokat visszavivők vouchereket kapnak.

A használt az új új 🙂
BRI
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Hagyomány és innováció: így marad versenyben a Nádudvari az élelmiszerpiacon
A mai élelmiszerpiacon nem elég pusztán jó minőséget kínálni –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >