Fenntarthatósági brand a H&M-től és az IKEÁtól
A két svéd kiskereskedő óriás elsőként vezette be az „újat a régiért” programot, amely újabb környezettudatos lépés fenntarthatósági kezdeményezéseik sorában.
A H&M Stockholmban indította el legújabb fenntarthatósági kezdeményezését amelynek keretében a vásárlók saját, megunt bevihetik az üzletbe, amelyekből aztán a cég vagy újrahasznosított textilt, vagy eleve új ruhadarabokat készít és ad el.

Régiből újat a Looop-pal
Eközben az IKEA „bútorturkálót” nyitott Svédországban használt bútorokkal, amelyekért cserébe a bútordarabokat visszavivők vouchereket kapnak.

A használt az új új 🙂
BRI
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >Jóval kevesebb cégnek kell majd fenntarthatósági kérdésekre válaszolnia
Bár július 1-től a minimum ESG-kérdéssorra vonatkozó elvárásban egyre több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >