Fenntarthatósági brand a H&M-től és az IKEÁtól
A két svéd kiskereskedő óriás elsőként vezette be az „újat a régiért” programot, amely újabb környezettudatos lépés fenntarthatósági kezdeményezéseik sorában.
A H&M Stockholmban indította el legújabb fenntarthatósági kezdeményezését amelynek keretében a vásárlók saját, megunt bevihetik az üzletbe, amelyekből aztán a cég vagy újrahasznosított textilt, vagy eleve új ruhadarabokat készít és ad el.

Régiből újat a Looop-pal
Eközben az IKEA „bútorturkálót” nyitott Svédországban használt bútorokkal, amelyekért cserébe a bútordarabokat visszavivők vouchereket kapnak.

A használt az új új 🙂
BRI
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható jövőért díjat nyert a Lidl: elismerés a vállalati transzformációért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars 18,5 millió eurót fektet a fenntartható rizstermesztésbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
399 forintos kenyérlángos, 450 forintos forralt bor: saját belvárosi karácsonyi vásárt nyit az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MBH Elemzési Centrum: szárnyal a magyar turizmus – a szállodapiacon további növekedés várható
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogni igazán megéri: 2000 hátrányos helyzetű gyermek karácsonyát teszi szebbé a Lidl és vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
