Fenntarthatósági brand a H&M-től és az IKEÁtól
A két svéd kiskereskedő óriás elsőként vezette be az „újat a régiért” programot, amely újabb környezettudatos lépés fenntarthatósági kezdeményezéseik sorában.
A H&M Stockholmban indította el legújabb fenntarthatósági kezdeményezését amelynek keretében a vásárlók saját, megunt bevihetik az üzletbe, amelyekből aztán a cég vagy újrahasznosított textilt, vagy eleve új ruhadarabokat készít és ad el.

Régiből újat a Looop-pal
Eközben az IKEA „bútorturkálót” nyitott Svédországban használt bútorokkal, amelyekért cserébe a bútordarabokat visszavivők vouchereket kapnak.

A használt az új új 🙂
BRI
Kapcsolódó cikkeink
Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >