Fenntarthatóbb szépségápolás a Henkeltől
A Nature Box, a Gliss Kur és a Syoss újraindításával a Henkel fenntarthatóbbá teszi csomagolási portfólióját, sokkal nagyobb arányban használ például újrahasznosított anyagokat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/02/henkel-beauty-care-relaunch-packaging-300x167.jpg)
Fenntarthatóbb csomagolásban kerülnek a polcokra
Az új samponok és hajbalzsamok PE-flakonjai 30, a samponok és express-helyreállító balzsamok 97%-kal több újrahasznosított műanyagot tartalmaznak.
A Henkel szerint a flakonok egytől egyig 100%-ban újrahasznosíthatóak, A fémfólia használatának csökkentése továbbegyszerűsíti az egész újrahasznosítási folyamatot.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >