Fenntartható vásárlásra buzdít a Kesko
A finn Kesko három helsinki egyetem által szervezett tíznapos és mintegy 100 diákot mozgósító 10Days100Challenges kezdeményezésben vett részt.
Az akció során a diákok a Click Innovation, a Microsoft, a Telia és más nagyvállalatok által felvetett problémák megoldására vonatkozóan tettek javaslatokat. A Kesko célja a részvétellel nem egyéb volt, mint hogy új ötleteket merítsen annak kapcsán, hogyan lehet a felelősségi és fenntarthatósági szempontokat a vásárlók számára láthatóbbá tenni.
Kapcsolódó cikkeink
Országszerte 22 helyszínen rendezik meg a III. Nyitott Piacok Napját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megszorítások árnyékában is bővül a román kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ősz, szüret és borvásár az Auchanban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kutatás: Így látják a különböző generációk a társadalmi címkéket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prémium Zwilling konyhai eszközökkel indul a SPAR őszi-téli hűségpromóciója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >