Fenntartható vásárlásra buzdít a Kesko
A finn Kesko három helsinki egyetem által szervezett tíznapos és mintegy 100 diákot mozgósító 10Days100Challenges kezdeményezésben vett részt.
Az akció során a diákok a Click Innovation, a Microsoft, a Telia és más nagyvállalatok által felvetett problémák megoldására vonatkozóan tettek javaslatokat. A Kesko célja a részvétellel nem egyéb volt, mint hogy új ötleteket merítsen annak kapcsán, hogyan lehet a felelősségi és fenntarthatósági szempontokat a vásárlók számára láthatóbbá tenni.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő uniós program indult Szegeden
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő, 2,5 millió eurós (mintegy egymilliárd…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >