Fenntartható POP a Mondelēznél
Fenntarthatóság a Mondelēznél – fókuszban a POS/POP/POB anyagok címmel tartotta idei első találkozóját a POPAI Magyarország Egyesület.

Réti Zsófia
customer activation
manager
Mondelēz
Az online esemény házigazdája Réti Zsófia, a Mondelēz customer activation managere CZ-SK-HU volt. Az előadásban részletesen bemutatta a Mondelēz globális, régiós és hazai fenntarthatósági stratégiáját és célkitűzéseit. A fenntartható in-store kezdeményezés a vásárláshelyi eszközök környezetbarát anyagokból és technológiákkal való előállítását, a csomagolóanyag csökkentését és a pontos POS-előrejelzést helyezi előtérbe. Réti Zsófia egy valós példán azt is szemléltette, hogy egyetlen piacon 4 hónap alatt milyen látványosan kevesebb fa és víz felhasználását érték el a fenntarthatósági projekt keretében. Zárszavában az előadó kiemelte, hogy 2021-ben még magasabb szintre emeli a Mondelēz a fenntarthatósági programot a CZ-SK-HU piacokon, az eladáshelyi eszközökre fókuszálva, hogy tovább csökkentse ökológia lábnyomát. //
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >