Fenntartható POP a Mondelēznél
Fenntarthatóság a Mondelēznél – fókuszban a POS/POP/POB anyagok címmel tartotta idei első találkozóját a POPAI Magyarország Egyesület.

Réti Zsófia
customer activation
manager
Mondelēz
Az online esemény házigazdája Réti Zsófia, a Mondelēz customer activation managere CZ-SK-HU volt. Az előadásban részletesen bemutatta a Mondelēz globális, régiós és hazai fenntarthatósági stratégiáját és célkitűzéseit. A fenntartható in-store kezdeményezés a vásárláshelyi eszközök környezetbarát anyagokból és technológiákkal való előállítását, a csomagolóanyag csökkentését és a pontos POS-előrejelzést helyezi előtérbe. Réti Zsófia egy valós példán azt is szemléltette, hogy egyetlen piacon 4 hónap alatt milyen látványosan kevesebb fa és víz felhasználását érték el a fenntarthatósági projekt keretében. Zárszavában az előadó kiemelte, hogy 2021-ben még magasabb szintre emeli a Mondelēz a fenntarthatósági programot a CZ-SK-HU piacokon, az eladáshelyi eszközökre fókuszálva, hogy tovább csökkentse ökológia lábnyomát. //
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >