Fenntartható kihívás: hordj egyetlen ruhadarabot száz napon keresztül!
Százmilliárd ruhadarab. Ennyi készül évente globálisan. Gyártásuk a világ karbonkibocsájtásának 10 százalékáért felelős. A Wool&Prince innovatív módot talált arra, hogy motiválja az embereket: vásároljanak kevesebb ruhát.
A cég 100 dolláros ajándékkártyát ad azon vásárlóinak, akik vállalják, hogy száz egymást követő napon felveszik valamelyik náluk vásárolt, szag- és folttaszító ruhadarabjukat. A Wool&Prince ruhái gyapjúból készültek és szükségtelen kimosni őket, elég csupán felakasztani este és kicsit átöblíteni meleg vízzel, ha mégis kellemetlen szagot kezd árasztani.
A lényeg, hogy így vizet és energiát spórolunk, ráadásul sokkal kevesebb ruhára is van szükségünk. A kihívásban részt vevőknek minden nap be kell küldeniük egy fotót, bizonyítva, hogy viselik a ruhát.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
A 4 éves Kifli a minimális rendelési érték csökkentésével ünnepel
Miközben a Kiflinél elfújják a gyertyákat a negyedik születésnapi tortán,…
Tovább olvasom >Összesen több mint 60 millió forint értékben vásárolhatnak be ingyen a Tesco játékának nyertesei
Nagyszabású nyereményjátékkal indítja az évet a Tesco, melynek során több…
Tovább olvasom >Szárnyal a spanyol chorizo-eladás az Egyesült Királyságban
A spanyol Consorcio del Chorizo Español gyártói csoport júliustól decemberig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >