Fenntartható kihívás: hordj egyetlen ruhadarabot száz napon keresztül!
Százmilliárd ruhadarab. Ennyi készül évente globálisan. Gyártásuk a világ karbonkibocsájtásának 10 százalékáért felelős. A Wool&Prince innovatív módot talált arra, hogy motiválja az embereket: vásároljanak kevesebb ruhát.
A cég 100 dolláros ajándékkártyát ad azon vásárlóinak, akik vállalják, hogy száz egymást követő napon felveszik valamelyik náluk vásárolt, szag- és folttaszító ruhadarabjukat. A Wool&Prince ruhái gyapjúból készültek és szükségtelen kimosni őket, elég csupán felakasztani este és kicsit átöblíteni meleg vízzel, ha mégis kellemetlen szagot kezd árasztani.
A lényeg, hogy így vizet és energiát spórolunk, ráadásul sokkal kevesebb ruhára is van szükségünk. A kihívásban részt vevőknek minden nap be kell küldeniük egy fotót, bizonyítva, hogy viselik a ruhát.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >