Fenntartható kávé az Aldi Nordtól
Kiterjeszti kávékínálatát az Aldi Nord. Az új termék a Sweet Brazil nevet viseli, és része a saját márkás Gourmet Finest Cuisine-sorozatnak.
Az IDESAM által szervezett projekt lényege, hogy a kávé eladásából befolyt összeg egyenesen az Apui Agroforestry Coffee Projecthez jut el az amazóniai esőerdőben.
A erdőtüzek által gyakran sújtott Apui régió újraerdősítése nagyban hozzájárul a helyi kávéültetvények fennamardásához és a térség fenntartható fejlesztéséhez.
A projekt fókuszában több más dolog mellett az egészséges ökoszisztéma visszallítása áll.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Az Aldi Nord németországi ANIKo üzleteiben a hangsúly a zöldség-gyümölcs részlegen van
Az Aldi Nord legújabb németországi üzletkoncepciójának célja a hatékonyság növelése.…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >