Fenntartható kávé az Aldi Nordtól
Kiterjeszti kávékínálatát az Aldi Nord. Az új termék a Sweet Brazil nevet viseli, és része a saját márkás Gourmet Finest Cuisine-sorozatnak.
Az IDESAM által szervezett projekt lényege, hogy a kávé eladásából befolyt összeg egyenesen az Apui Agroforestry Coffee Projecthez jut el az amazóniai esőerdőben.
A erdőtüzek által gyakran sújtott Apui régió újraerdősítése nagyban hozzájárul a helyi kávéültetvények fennamardásához és a térség fenntartható fejlesztéséhez.
A projekt fókuszában több más dolog mellett az egészséges ökoszisztéma visszallítása áll.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >