Fenntartható kávé az Aldi Nordtól
Kiterjeszti kávékínálatát az Aldi Nord. Az új termék a Sweet Brazil nevet viseli, és része a saját márkás Gourmet Finest Cuisine-sorozatnak.
Az IDESAM által szervezett projekt lényege, hogy a kávé eladásából befolyt összeg egyenesen az Apui Agroforestry Coffee Projecthez jut el az amazóniai esőerdőben.
A erdőtüzek által gyakran sújtott Apui régió újraerdősítése nagyban hozzájárul a helyi kávéültetvények fennamardásához és a térség fenntartható fejlesztéséhez.
A projekt fókuszában több más dolog mellett az egészséges ökoszisztéma visszallítása áll.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A japán % Arabica prémium kávézólánc első magyar egysége megnyitott Budapesten
Megnyílt a japán tulajdonosi háttérrel rendelkező, % Arabica prémium kávézólánc…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >