Fenntartható kávé az Aldi Nordtól
Kiterjeszti kávékínálatát az Aldi Nord. Az új termék a Sweet Brazil nevet viseli, és része a saját márkás Gourmet Finest Cuisine-sorozatnak.
Az IDESAM által szervezett projekt lényege, hogy a kávé eladásából befolyt összeg egyenesen az Apui Agroforestry Coffee Projecthez jut el az amazóniai esőerdőben.
A erdőtüzek által gyakran sújtott Apui régió újraerdősítése nagyban hozzájárul a helyi kávéültetvények fennamardásához és a térség fenntartható fejlesztéséhez.
A projekt fókuszában több más dolog mellett az egészséges ökoszisztéma visszallítása áll.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Az Aldi Nord németországi ANIKo üzleteiben a hangsúly a zöldség-gyümölcs részlegen van
Az Aldi Nord legújabb németországi üzletkoncepciójának célja a hatékonyság növelése.…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >