Fenntartható kávé az Aldi Nordtól
Kiterjeszti kávékínálatát az Aldi Nord. Az új termék a Sweet Brazil nevet viseli, és része a saját márkás Gourmet Finest Cuisine-sorozatnak.

A kávétermelőket támogatják
Az IDESAM által szervezett projekt lényege, hogy a kávé eladásából befolyt összeg egyenesen az Apui Agroforestry Coffee Projecthez jut el az amazóniai esőerdőben.
A erdőtüzek által gyakran sújtott Apui régió újraerdősítése nagyban hozzájárul a helyi kávéültetvények fennamardásához és a térség fenntartható fejlesztéséhez.
A projekt fókuszában több más dolog mellett az egészséges ökoszisztéma visszallítása áll.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >