Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást kínáló új, vegán banán-kókusz ízű fagylaltot vezet be kínálatába.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A termék túlérett, egyébként kidobásra ítélt banánok felhasználásával készül, és az áruházlánc úgy becsüli, hogy induláskor mintegy 6500 banánt menthet meg a kezdeményezéssel. A fagylalt 65%-ban banánt, azaz dobozonként körülbelül másfél mentett banánt tartalmaz.
A banánban található triptofán segítheti a stressz és szorongás csökkentését, antioxidánsai pedig betegségek megelőzésében lehetnek hasznosak.
Az új termék illeszkedik az Auchan megmaradt élelmiszerek újrahasznosítását a minőség és elérhetőség megtartása mellett célul kitűző Zero Waste stratégiájához.
Nem ez az első ilyen terméke a láncnak: korábban már maradék kenyérből készült sört és más gyümölcsalapú jégkrémet is kínált.
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >