Fennállása óta a legsikeresebb EuroCIS: “Rátettük kezünket a kereskedelem ütőerére”

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 03. 01. 13:19

– Nagy és kisebb kereskedelmi vállalatok, fejlett országokban ugyanúgy mint fejlődőkben, mindenütt törekednek a hatékonyság és a termelékenység javítására. Ez a növekvő igény magyarázza a vezető európai kereskedelmi technológiai szakvásár, az EuroCIS iránti rekord érdeklődést mind a kiállítók, mind a látogatók oldalán – foglalja össze a Trade Magazin számára a csütörtökön Düsseldorfban befejeződött rendezvény kimagasló sikerét Michael Gerling, az Európai Kereskedelmi Intézet, és egyben a Német Élelmiszerkereskedelem Szövetségi Egyesülésének ügyvezető igazgatója.

A költségek csökkentésével kapcsolatban főleg az árugazdálkodás, pénztári folyamat és a dolgozók munkabeosztási lehetőségeit tükrözte az EuroCIS.

A keresleti oldalon a többcsatornás értékesítés, valamint mobil megoldások játszanak egyre nagyobb szerepet a vásárlás élményszerűségében.

A két évvel ezelőtti 5 400 látogató után, idén 6 400-an regisztráltatták magukat a pénztáraknál.

A nyitás reggelén jelentkezett be a 237. kiállító. A vállalatok közül 168-an élvezték a hazai pálya előnyét. A 69 külföldi közül a legtöbb, 6-8 cég Hollandiából és Dél-Koreából, Svájcból, valamint Nagy-Britanniából érkezett. Közép- és Kelet-Európából két-két cseh és lengyel, továbbá egy-egy szlovén, bolgár, továbbá orosz vállalat állított ki.

A düsseldorfi vásár vállalat igazgatóhelyettese, Hans Werner Reinhard az EuroCIS sikerével kapcsolatban hangsúlyozza:
– Bevált az újításunk, amellyel a vásár profilját bővítettük a többcsatornás értékesítés és az E-kereskedelem technológiájával. Ezzel szinte rátettük kezünket a kereskedelm ütőerére. A látogatók körében végzett felméréseink azt mutatják, hogy több mint 20 százalékuk kimondottan a többcsatornás kereskedelem fejlődési trendjei miatt jött el Düsseldorfba.
Bajai Ernő

Kapcsolódó cikkeink