Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven ismert brit egészséges snackmárkát, ám a felek a tranzakció összegét nem hozták nyilvánosságra.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Ezzel a felvásárlással a Hero belépett az Egyesült Királyság egészséges snack szegmensébe, és lehetőséget kap arra, hogy a Deliciously Ella termékeket több országban is bevezesse a piacra.
A Hero Group stratégiája már évek óta arra összpontosít, hogy olyan márkákat vonzzon be, amelyek illeszkednek a cég alapvető kategóriáihoz, és természetes, egészséges ételeket kínálnak a fogyasztóknak. Ebbe a küldetésbe pedig tökéletesen illeszkedik a Deliciously Ella.
A brit márka 2016-os indulása óta gyorsan növekedett, és több mint 100 millió terméket adott el. A felvásárlás után is a cég vezetésében maradó márkaalapítók, Ella és Matthew Mills több ajánlatot is kapott, de csak a Hero Group megközelítése, hosszú távú gondolkodásmódja tűnt számukra megfelelőnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >2025. január 1-jétől kötelező feltüntetni a diófélék és szárított gyümölcsök származási helyét
A jövő év elejétől bizonyos diófélék és szárított gyümölcsök csomagolásán…
Tovább olvasom >Vegetáriánus szakácsképzés indul jövőre Ausztriában
2025 elején a vegetáriánus gasztronómiára szakosodott szakácsképzés indul Ausztriában. Bár a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >