Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven ismert brit egészséges snackmárkát, ám a felek a tranzakció összegét nem hozták nyilvánosságra.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Ezzel a felvásárlással a Hero belépett az Egyesült Királyság egészséges snack szegmensébe, és lehetőséget kap arra, hogy a Deliciously Ella termékeket több országban is bevezesse a piacra.
A Hero Group stratégiája már évek óta arra összpontosít, hogy olyan márkákat vonzzon be, amelyek illeszkednek a cég alapvető kategóriáihoz, és természetes, egészséges ételeket kínálnak a fogyasztóknak. Ebbe a küldetésbe pedig tökéletesen illeszkedik a Deliciously Ella.
A brit márka 2016-os indulása óta gyorsan növekedett, és több mint 100 millió terméket adott el. A felvásárlás után is a cég vezetésében maradó márkaalapítók, Ella és Matthew Mills több ajánlatot is kapott, de csak a Hero Group megközelítése, hosszú távú gondolkodásmódja tűnt számukra megfelelőnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >