Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven ismert brit egészséges snackmárkát, ám a felek a tranzakció összegét nem hozták nyilvánosságra.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Ezzel a felvásárlással a Hero belépett az Egyesült Királyság egészséges snack szegmensébe, és lehetőséget kap arra, hogy a Deliciously Ella termékeket több országban is bevezesse a piacra.
A Hero Group stratégiája már évek óta arra összpontosít, hogy olyan márkákat vonzzon be, amelyek illeszkednek a cég alapvető kategóriáihoz, és természetes, egészséges ételeket kínálnak a fogyasztóknak. Ebbe a küldetésbe pedig tökéletesen illeszkedik a Deliciously Ella.
A brit márka 2016-os indulása óta gyorsan növekedett, és több mint 100 millió terméket adott el. A felvásárlás után is a cég vezetésében maradó márkaalapítók, Ella és Matthew Mills több ajánlatot is kapott, de csak a Hero Group megközelítése, hosszú távú gondolkodásmódja tűnt számukra megfelelőnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >