Felülvizsgálja működését a Beyond Meat
A Beyond Meat az értékesítési helyzet romlása közepette felülvizsgálja globális működését. A vállalat november 2-i bejelentésében, hat nappal a harmadik negyedéves eredmény közzététele előtt, a vállalat módosította az egész évre vonatkozó kilátásait, és közölte, hogy felülvizsgálja tevékenységét, illetve 19%-kal csökkenti a nem a termelésben foglalkoztatott alkalmazottainak számát.
A működési költségek csökkentése céljából a stratégiai felülvizsgálat a vállalat szerint magában foglalhatja a vállalat fókuszának bizonyos növekedési lehetőségekre való szűkítését, valamint a bruttó árrés bővítését és a jövőbeli pénzmozgásokat elősegítő tevékenységek felgyorsítását. Az erőfeszítések együtt járhatnak egyes termékcsaládok esetleges kivonásával; a vállalat árképzési struktúrájának bizonyos csatornákon belüli megváltoztatásával; a készletek gyorsított, készpénzkímélő csökkentésére irányuló kezdeményezésekkel; a vállalat gyártókapacitásának és ingatlanterületeinek további optimalizálásával; valamint a vállalat kínai tevékenységének felülvizsgálatával és esetleges átszervezésével.
A létszámleépítés körülbelül 65 alkalmazottat érint, ami a Beyond Meat nem a termelésben foglalkoztatott létszámának 19%-át, illetve a globális munkaerőnek a 8%-át teszi ki.
A vállalat három okból módosította a teljes évre vonatkozó kilátásait: a növényi alapú húsalternatívák amerikai kiskereskedelmi és vendéglátóipari csatornában látott gyengébb teljesítménye; a vártnál alacsonyabb promóciós hatékonyság; és a termékeladások összetételének kedvezőtlen változása miatt. Ez utóbbi elsősorban a vállalat alaptermékeinek, nevezetesen a Beyond Burger, a Beyond Beef és a Beyond Sausage vártnál gyengébb értékesítésében mutatkozik meg bizonyos nem alaptermékekhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Nem csak burgert és húsgolyót kínál a legújabb vegán húsmárka Európában
Új, a Beyond Meat, a Moving Mountains és a Heura…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >