Felülreprezentált fiatalok

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 08. 29. 08:00

A GfK Hungária ConsumerScan adatai alapján 2006-ban a háztartások 36 százaléka vásárolt valamilyen testápoló krémet. A vásárlók körében felülreprezentáltak a 3-4 fős, valamint a legfeljebb 49 éves háziasszony vezette háztartások, a gyermekes családok, a nagyvárosban, illetve Budapesten lakók, illetve az átlagosnál magasabb jövedelmű háztartások.
Egy átlagos magyarországi háztartás 2006-ban 1614 forintot költött testápolókra. Ezt az összeget 20 százalékkal haladta meg a 29 évnél fiatalabb háziasszony vezette, és 32 százalékkal a legmagasabb jövedelmű háztartások költése.
Kézkrémet a háztartások 19 százaléka vásárolt 2006-ban. Körükben legnagyobb arányt a kétfős háztartások, a gyermektelenek, a nagyvárosban lakók, valamint az átlagosnál magasabb jövedelműek képviselnek.
A 30 évnél fiatalabb háziasszony vezette háztartások az egy átlagos vásárló háztartás által kézkrémekre költött 830 forint másfélszeresét fordították ilyen termékre.

Kapcsolódó cikkeink