Felülreprezentált fiatalok
A GfK Hungária ConsumerScan adatai alapján 2006-ban a háztartások 36 százaléka vásárolt valamilyen testápoló krémet. A vásárlók körében felülreprezentáltak a 3-4 fős, valamint a legfeljebb 49 éves háziasszony vezette háztartások, a gyermekes családok, a nagyvárosban, illetve Budapesten lakók, illetve az átlagosnál magasabb jövedelmű háztartások.
Egy átlagos magyarországi háztartás 2006-ban 1614 forintot költött testápolókra. Ezt az összeget 20 százalékkal haladta meg a 29 évnél fiatalabb háziasszony vezette, és 32 százalékkal a legmagasabb jövedelmű háztartások költése.
Kézkrémet a háztartások 19 százaléka vásárolt 2006-ban. Körükben legnagyobb arányt a kétfős háztartások, a gyermektelenek, a nagyvárosban lakók, valamint az átlagosnál magasabb jövedelműek képviselnek.
A 30 évnél fiatalabb háziasszony vezette háztartások az egy átlagos vásárló háztartás által kézkrémekre költött 830 forint másfélszeresét fordították ilyen termékre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >