Felújították a budaörsi METRO áruházat
A METRO által indított nagyszabású felújítási projekt folytatódik, és most a budaörsi áruház került felújításra. Az átalakítások a professzionális vevők igényeire és a hatékonyság növelésére fókuszáltak, és az áruházlánc többcsatornás nagykereskedelmi modelljének szellemében hajtották őket végre.
A METRO 2021-ben bevezetett nemzetközi stratégiája szerint a kulcs vevőcsoportok, beleértve a vendéglátóipari és kiskereskedelmi vásárlókat, koncentrálására összpontosít. A többcsatornás nagykereskedelmi modell részeként az áruházakat, a kiszállítást és a digitális szolgáltatásokat egyaránt érintik az átalakítások, amelyek a METRO 13 tagjának mindennapjait megváltoztatják.
A budaörsi áruház felújítása a tizedik az átalakítások sorában, amelyek során a METRO követi a vevői szokásokat és az üzleti igényeket. Az áruház a vállalat székhelye is, és a METRO Gasztroakadémia is itt működik, így a felújításnak kiemelt jelentősége van.
A megnyitón Varga Árpád, az áruház- és vonzáskörzeti igazgató elmondta, hogy az átalakítások során a vevői szokásokat szem előtt tartva jelentősen növelték a pékség, ital és szárazáru területeket, miközben a nem élelmiszer részleg méretét csökkentették. Az ultrafriss, prémium termékek és minőségi borok terén a kínálatot bővítették, hogy még jobban kiszolgálják a helyi vásárlók igényeit.
Az áruházlánc nemcsak az árukészletet bővíti, hanem a munkafolyamatokat is hatékonyabbá és egyszerűbbé teszi. Az áruház kialakításánál a vásárlói útvonalat lerövidítették, szélesebb közlekedőfolyosókat teremtve a kényelmes nagykereskedelmi vásárlás érdekében.
A METRO 2023-ban a Budaörs Közösség CSR platformjához is csatlakozott, kifejezve a vállalat elkötelezettségét a helyi közösség és a környezet iránt.
A vállalat az átalakításokkal nemcsak a húsz évvel ezelőtti gyökereihez tér vissza, hanem az áruházak fejlesztésével és energiahatékonysági beruházásaival a 21. századhoz méltó fejlett nagykereskedelmi értékesítést szolgálja ki. A METRO jövőbeli tervei között szerepel a hátralévő három áruház átépítése, amelyek Pécsett, Debrecenben és Kecskeméten találhatók.
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Zöldülő gasztromarketing és Z-gen
A Magyar Marketing Szövetség HoReCa & Event és Zöld Tagozat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >