Felújították a budaörsi METRO áruházat
A METRO által indított nagyszabású felújítási projekt folytatódik, és most a budaörsi áruház került felújításra. Az átalakítások a professzionális vevők igényeire és a hatékonyság növelésére fókuszáltak, és az áruházlánc többcsatornás nagykereskedelmi modelljének szellemében hajtották őket végre.
A METRO 2021-ben bevezetett nemzetközi stratégiája szerint a kulcs vevőcsoportok, beleértve a vendéglátóipari és kiskereskedelmi vásárlókat, koncentrálására összpontosít. A többcsatornás nagykereskedelmi modell részeként az áruházakat, a kiszállítást és a digitális szolgáltatásokat egyaránt érintik az átalakítások, amelyek a METRO 13 tagjának mindennapjait megváltoztatják.
A budaörsi áruház felújítása a tizedik az átalakítások sorában, amelyek során a METRO követi a vevői szokásokat és az üzleti igényeket. Az áruház a vállalat székhelye is, és a METRO Gasztroakadémia is itt működik, így a felújításnak kiemelt jelentősége van.
A megnyitón Varga Árpád, az áruház- és vonzáskörzeti igazgató elmondta, hogy az átalakítások során a vevői szokásokat szem előtt tartva jelentősen növelték a pékség, ital és szárazáru területeket, miközben a nem élelmiszer részleg méretét csökkentették. Az ultrafriss, prémium termékek és minőségi borok terén a kínálatot bővítették, hogy még jobban kiszolgálják a helyi vásárlók igényeit.
Az áruházlánc nemcsak az árukészletet bővíti, hanem a munkafolyamatokat is hatékonyabbá és egyszerűbbé teszi. Az áruház kialakításánál a vásárlói útvonalat lerövidítették, szélesebb közlekedőfolyosókat teremtve a kényelmes nagykereskedelmi vásárlás érdekében.
A METRO 2023-ban a Budaörs Közösség CSR platformjához is csatlakozott, kifejezve a vállalat elkötelezettségét a helyi közösség és a környezet iránt.
A vállalat az átalakításokkal nemcsak a húsz évvel ezelőtti gyökereihez tér vissza, hanem az áruházak fejlesztésével és energiahatékonysági beruházásaival a 21. századhoz méltó fejlett nagykereskedelmi értékesítést szolgálja ki. A METRO jövőbeli tervei között szerepel a hátralévő három áruház átépítése, amelyek Pécsett, Debrecenben és Kecskeméten találhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Magyarország továbbra is befektetésre ajánlott célpont
Magyarország pénzügyi helyzete stabil, hazánk továbbra is befektetésre ajánlott célpont.…
Tovább olvasom >