Felszólította a Walmart alkalmazottait, ne osszanak meg vállalati titkokat a ChatGPT-vel
Az amerikai kiskereskedelmi óriás Walmart belső feljegyzést adott ki munkatársainak, amelyben felszólítja őket, hogy ne adjanak ki semmilyen bizalmas, pénzügyi vagy ügyféllel kapcsolatos információt a ChatGPT-hez hasonló generatív MI-eszközöknek.
A Redditen keringő kiszivárgott feljegyzés részletezi az élelmiszerlánc döntését a ChatGPT blokkolásáról, miután „olyan tevékenységet észlelt, amely kockázatot jelent” a vállalat számára. Ezt követően a kiskereskedelmi óriás egy sor belső felhasználási irányelvet dolgozott ki a mesterséges intelligenciával kapcsolatban, hogy az alkalmazottak azt használhassák – de körültekintően.
„A munkatársaknak szigorúan be kell tartaniuk az alábbiakban ismertetett használati irányelveket, és emlékeztetőül: a Walmart eszközeinek és a Walmart hálózatának használatára a hivatalos használati irányelvek vonatkoznak” – olvasható a feljegyzésben.
Az irányelvek tartalmazzák azokat az információfajtákat, amelyeket nem szabad beírni semmilyen mesterséges intelligencia eszközbe, beleértve az érzékeny, nem nyilvános, pénzügyi és stratégiai adatokat, valamint a vásárlók személyes adatait.
Hasonlóképpen az alkalmazottaknak tartózkodniuk az üzleti folyamatokra és irányelvekre vonatkozó részleteknek a technológiával való megosztásától.
Az élelmiszeripari óriás a múltban vehemensen használta a MI-t és a kiterjesztett valóságot (AR) a vásárlói élmény javítása érdekében.
Így például elindított egy virtuális próbafülkét, hogy gördülékenyebbé tegye a ruhapróbák folyamatát az online vásárlók számára, és együttműködött a TrendGetter képfelismerő technológiával a legjobb ajánlatok megtalálását segítendő.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >