Felszólította a Walmart alkalmazottait, ne osszanak meg vállalati titkokat a ChatGPT-vel
Az amerikai kiskereskedelmi óriás Walmart belső feljegyzést adott ki munkatársainak, amelyben felszólítja őket, hogy ne adjanak ki semmilyen bizalmas, pénzügyi vagy ügyféllel kapcsolatos információt a ChatGPT-hez hasonló generatív MI-eszközöknek.
A Redditen keringő kiszivárgott feljegyzés részletezi az élelmiszerlánc döntését a ChatGPT blokkolásáról, miután „olyan tevékenységet észlelt, amely kockázatot jelent” a vállalat számára. Ezt követően a kiskereskedelmi óriás egy sor belső felhasználási irányelvet dolgozott ki a mesterséges intelligenciával kapcsolatban, hogy az alkalmazottak azt használhassák – de körültekintően.
„A munkatársaknak szigorúan be kell tartaniuk az alábbiakban ismertetett használati irányelveket, és emlékeztetőül: a Walmart eszközeinek és a Walmart hálózatának használatára a hivatalos használati irányelvek vonatkoznak” – olvasható a feljegyzésben.
Az irányelvek tartalmazzák azokat az információfajtákat, amelyeket nem szabad beírni semmilyen mesterséges intelligencia eszközbe, beleértve az érzékeny, nem nyilvános, pénzügyi és stratégiai adatokat, valamint a vásárlók személyes adatait.
Hasonlóképpen az alkalmazottaknak tartózkodniuk az üzleti folyamatokra és irányelvekre vonatkozó részleteknek a technológiával való megosztásától.
Az élelmiszeripari óriás a múltban vehemensen használta a MI-t és a kiterjesztett valóságot (AR) a vásárlói élmény javítása érdekében.
Így például elindított egy virtuális próbafülkét, hogy gördülékenyebbé tegye a ruhapróbák folyamatát az online vásárlók számára, és együttműködött a TrendGetter képfelismerő technológiával a legjobb ajánlatok megtalálását segítendő.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >