Felszólította a Walmart alkalmazottait, ne osszanak meg vállalati titkokat a ChatGPT-vel
Az amerikai kiskereskedelmi óriás Walmart belső feljegyzést adott ki munkatársainak, amelyben felszólítja őket, hogy ne adjanak ki semmilyen bizalmas, pénzügyi vagy ügyféllel kapcsolatos információt a ChatGPT-hez hasonló generatív MI-eszközöknek.
A Redditen keringő kiszivárgott feljegyzés részletezi az élelmiszerlánc döntését a ChatGPT blokkolásáról, miután „olyan tevékenységet észlelt, amely kockázatot jelent” a vállalat számára. Ezt követően a kiskereskedelmi óriás egy sor belső felhasználási irányelvet dolgozott ki a mesterséges intelligenciával kapcsolatban, hogy az alkalmazottak azt használhassák – de körültekintően.
„A munkatársaknak szigorúan be kell tartaniuk az alábbiakban ismertetett használati irányelveket, és emlékeztetőül: a Walmart eszközeinek és a Walmart hálózatának használatára a hivatalos használati irányelvek vonatkoznak” – olvasható a feljegyzésben.
Az irányelvek tartalmazzák azokat az információfajtákat, amelyeket nem szabad beírni semmilyen mesterséges intelligencia eszközbe, beleértve az érzékeny, nem nyilvános, pénzügyi és stratégiai adatokat, valamint a vásárlók személyes adatait.
Hasonlóképpen az alkalmazottaknak tartózkodniuk az üzleti folyamatokra és irányelvekre vonatkozó részleteknek a technológiával való megosztásától.
Az élelmiszeripari óriás a múltban vehemensen használta a MI-t és a kiterjesztett valóságot (AR) a vásárlói élmény javítása érdekében.
Így például elindított egy virtuális próbafülkét, hogy gördülékenyebbé tegye a ruhapróbák folyamatát az online vásárlók számára, és együttműködött a TrendGetter képfelismerő technológiával a legjobb ajánlatok megtalálását segítendő.
Kapcsolódó cikkeink
A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >