Felszólította a Walmart alkalmazottait, ne osszanak meg vállalati titkokat a ChatGPT-vel
Az amerikai kiskereskedelmi óriás Walmart belső feljegyzést adott ki munkatársainak, amelyben felszólítja őket, hogy ne adjanak ki semmilyen bizalmas, pénzügyi vagy ügyféllel kapcsolatos információt a ChatGPT-hez hasonló generatív MI-eszközöknek.
A Redditen keringő kiszivárgott feljegyzés részletezi az élelmiszerlánc döntését a ChatGPT blokkolásáról, miután „olyan tevékenységet észlelt, amely kockázatot jelent” a vállalat számára. Ezt követően a kiskereskedelmi óriás egy sor belső felhasználási irányelvet dolgozott ki a mesterséges intelligenciával kapcsolatban, hogy az alkalmazottak azt használhassák – de körültekintően.
„A munkatársaknak szigorúan be kell tartaniuk az alábbiakban ismertetett használati irányelveket, és emlékeztetőül: a Walmart eszközeinek és a Walmart hálózatának használatára a hivatalos használati irányelvek vonatkoznak” – olvasható a feljegyzésben.
Az irányelvek tartalmazzák azokat az információfajtákat, amelyeket nem szabad beírni semmilyen mesterséges intelligencia eszközbe, beleértve az érzékeny, nem nyilvános, pénzügyi és stratégiai adatokat, valamint a vásárlók személyes adatait.
Hasonlóképpen az alkalmazottaknak tartózkodniuk az üzleti folyamatokra és irányelvekre vonatkozó részleteknek a technológiával való megosztásától.
Az élelmiszeripari óriás a múltban vehemensen használta a MI-t és a kiterjesztett valóságot (AR) a vásárlói élmény javítása érdekében.
Így például elindított egy virtuális próbafülkét, hogy gördülékenyebbé tegye a ruhapróbák folyamatát az online vásárlók számára, és együttműködött a TrendGetter képfelismerő technológiával a legjobb ajánlatok megtalálását segítendő.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >AI-alapú hűtéstechnológiával csökkenti energiaköltségeit a brit Tesco
Mesterséges intelligencia (AI) alapú hűtéstechnológiát vezetett be a brit Tesco,…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >