Felpörgött a termékinnováció a Gergely Foodnál
Tradíció és reform – mindkettő egyaránt jelen van a száz százalékban magyar tulajdonú Gergely Food Kft. innovatív termékfejlesztéseiben.

Gergely Balázs
ügyvezető
Gergely Food
Figyelnek a fogyasztói trendekre, ennek alakulását piackutatással is követik – mondta el Gergely Balázs ügyvezető. Tradicionális házi jellegű száraztésztáik teszik ki az értékesítési volumen meghatározó részét, de a reform száraztésztáikra is nyitottak a fogyasztók és a kereskedelmi hálózatok.
Száraztészta-üzletáguk kínálatában három hónapja jelent meg a zabtészta-termékcsalád, augusztusban pedig előállnak a tönkölytészta-termékcsaláddal is, mindkettőt talpas, álló, matt csomagolásban forgalmazzák. Édesipari részlegükben sincs megállás: az egyik jelentős nemzetközi hálózattal közösen fejlesztették ki prémium kakaós ostyáikat, két hónapja indították el a piaci bevezetést.
Mindezt jelentős beruházások tették lehetővé. „Versenyképességünk, termelékenységünk, hatékonyságunk stratégiai kérdés, ehhez a folyamatos technológiai korszerűsítés, kapacitásnövelés elengedhetetlen.” Az ügyvezető különösen büszke a nápolyik, illetve kakaós ostyák gyártási és csomagolási technológiájára.
Ami pedig a felhasznált alapanyagokat illeti, száraztésztáik minden összetevőjét, valamint a csomagolóanyagokat kizárólag magyar termelőktől és gyártóktól vásárolják. „Édesipari üzletágunk esetében is a magyar gyártókat preferáljuk, kizárólag hazai cukrászati nagykereskedelmi társaságoktól szerezzük be az alapanyagainkat.”
Idén 26 termékük lett jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. „Az elhatározás, hogy a tradicionális tojásos és a reform száraztészták, valamint a nápolyik és a kakaós ostyák védjegyes termékek legyenek, már régóta érlelődött. Az utolsó impulzus a modernizáció, termékeink csomagolásának megújítása volt. Célunk ezzel is a magyar eredet hangsúlyozása volt. Meghatározó szempont volt az is, hogy magyar családi vállalkozásként egy értékközösséghez tartozzunk, és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitásai által is erősíthessük márkáinkat, növelhessük forgalmunkat” – emelte ki Gergely Balázs ügyvezető. //
A Gergely Food Kft. 1977 óta foglalkozik élelmiszer-előállítással, 1986 óta pedig száraztészta-gyártással is. Munkavállalói száma 15 fő. Bagi (Pest megye) telephelyén 1800 m²-nyi területen készülnek a termékeik. Az üzem IFS FOOD 7. minőségbiztosítási rendszert működtet, megfelelve a hazai, illetve nemzetközi hálózatok elvárásainak.
A fenti cikk a Trade magazin 2022. 08-09. 15. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >