Felpörgött a termékinnováció a Gergely Foodnál
Tradíció és reform – mindkettő egyaránt jelen van a száz százalékban magyar tulajdonú Gergely Food Kft. innovatív termékfejlesztéseiben.

Gergely Balázs
ügyvezető
Gergely Food
Figyelnek a fogyasztói trendekre, ennek alakulását piackutatással is követik – mondta el Gergely Balázs ügyvezető. Tradicionális házi jellegű száraztésztáik teszik ki az értékesítési volumen meghatározó részét, de a reform száraztésztáikra is nyitottak a fogyasztók és a kereskedelmi hálózatok.
Száraztészta-üzletáguk kínálatában három hónapja jelent meg a zabtészta-termékcsalád, augusztusban pedig előállnak a tönkölytészta-termékcsaláddal is, mindkettőt talpas, álló, matt csomagolásban forgalmazzák. Édesipari részlegükben sincs megállás: az egyik jelentős nemzetközi hálózattal közösen fejlesztették ki prémium kakaós ostyáikat, két hónapja indították el a piaci bevezetést.
Mindezt jelentős beruházások tették lehetővé. „Versenyképességünk, termelékenységünk, hatékonyságunk stratégiai kérdés, ehhez a folyamatos technológiai korszerűsítés, kapacitásnövelés elengedhetetlen.” Az ügyvezető különösen büszke a nápolyik, illetve kakaós ostyák gyártási és csomagolási technológiájára.
Ami pedig a felhasznált alapanyagokat illeti, száraztésztáik minden összetevőjét, valamint a csomagolóanyagokat kizárólag magyar termelőktől és gyártóktól vásárolják. „Édesipari üzletágunk esetében is a magyar gyártókat preferáljuk, kizárólag hazai cukrászati nagykereskedelmi társaságoktól szerezzük be az alapanyagainkat.”
Idén 26 termékük lett jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. „Az elhatározás, hogy a tradicionális tojásos és a reform száraztészták, valamint a nápolyik és a kakaós ostyák védjegyes termékek legyenek, már régóta érlelődött. Az utolsó impulzus a modernizáció, termékeink csomagolásának megújítása volt. Célunk ezzel is a magyar eredet hangsúlyozása volt. Meghatározó szempont volt az is, hogy magyar családi vállalkozásként egy értékközösséghez tartozzunk, és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitásai által is erősíthessük márkáinkat, növelhessük forgalmunkat” – emelte ki Gergely Balázs ügyvezető. //
A Gergely Food Kft. 1977 óta foglalkozik élelmiszer-előállítással, 1986 óta pedig száraztészta-gyártással is. Munkavállalói száma 15 fő. Bagi (Pest megye) telephelyén 1800 m²-nyi területen készülnek a termékeik. Az üzem IFS FOOD 7. minőségbiztosítási rendszert működtet, megfelelve a hazai, illetve nemzetközi hálózatok elvárásainak.
A fenti cikk a Trade magazin 2022. 08-09. 15. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >