Felpörgött a termékinnováció a Gergely Foodnál
Tradíció és reform – mindkettő egyaránt jelen van a száz százalékban magyar tulajdonú Gergely Food Kft. innovatív termékfejlesztéseiben.

Gergely Balázs
ügyvezető
Gergely Food
Figyelnek a fogyasztói trendekre, ennek alakulását piackutatással is követik – mondta el Gergely Balázs ügyvezető. Tradicionális házi jellegű száraztésztáik teszik ki az értékesítési volumen meghatározó részét, de a reform száraztésztáikra is nyitottak a fogyasztók és a kereskedelmi hálózatok.
Száraztészta-üzletáguk kínálatában három hónapja jelent meg a zabtészta-termékcsalád, augusztusban pedig előállnak a tönkölytészta-termékcsaláddal is, mindkettőt talpas, álló, matt csomagolásban forgalmazzák. Édesipari részlegükben sincs megállás: az egyik jelentős nemzetközi hálózattal közösen fejlesztették ki prémium kakaós ostyáikat, két hónapja indították el a piaci bevezetést.
Mindezt jelentős beruházások tették lehetővé. „Versenyképességünk, termelékenységünk, hatékonyságunk stratégiai kérdés, ehhez a folyamatos technológiai korszerűsítés, kapacitásnövelés elengedhetetlen.” Az ügyvezető különösen büszke a nápolyik, illetve kakaós ostyák gyártási és csomagolási technológiájára.
Ami pedig a felhasznált alapanyagokat illeti, száraztésztáik minden összetevőjét, valamint a csomagolóanyagokat kizárólag magyar termelőktől és gyártóktól vásárolják. „Édesipari üzletágunk esetében is a magyar gyártókat preferáljuk, kizárólag hazai cukrászati nagykereskedelmi társaságoktól szerezzük be az alapanyagainkat.”
Idén 26 termékük lett jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. „Az elhatározás, hogy a tradicionális tojásos és a reform száraztészták, valamint a nápolyik és a kakaós ostyák védjegyes termékek legyenek, már régóta érlelődött. Az utolsó impulzus a modernizáció, termékeink csomagolásának megújítása volt. Célunk ezzel is a magyar eredet hangsúlyozása volt. Meghatározó szempont volt az is, hogy magyar családi vállalkozásként egy értékközösséghez tartozzunk, és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitásai által is erősíthessük márkáinkat, növelhessük forgalmunkat” – emelte ki Gergely Balázs ügyvezető. //
A Gergely Food Kft. 1977 óta foglalkozik élelmiszer-előállítással, 1986 óta pedig száraztészta-gyártással is. Munkavállalói száma 15 fő. Bagi (Pest megye) telephelyén 1800 m²-nyi területen készülnek a termékeik. Az üzem IFS FOOD 7. minőségbiztosítási rendszert működtet, megfelelve a hazai, illetve nemzetközi hálózatok elvárásainak.
A fenti cikk a Trade magazin 2022. 08-09. 15. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >