Felpörgött a termékinnováció a Gergely Foodnál
Tradíció és reform – mindkettő egyaránt jelen van a száz százalékban magyar tulajdonú Gergely Food Kft. innovatív termékfejlesztéseiben.
Figyelnek a fogyasztói trendekre, ennek alakulását piackutatással is követik – mondta el Gergely Balázs ügyvezető. Tradicionális házi jellegű száraztésztáik teszik ki az értékesítési volumen meghatározó részét, de a reform száraztésztáikra is nyitottak a fogyasztók és a kereskedelmi hálózatok.
Száraztészta-üzletáguk kínálatában három hónapja jelent meg a zabtészta-termékcsalád, augusztusban pedig előállnak a tönkölytészta-termékcsaláddal is, mindkettőt talpas, álló, matt csomagolásban forgalmazzák. Édesipari részlegükben sincs megállás: az egyik jelentős nemzetközi hálózattal közösen fejlesztették ki prémium kakaós ostyáikat, két hónapja indították el a piaci bevezetést.
Mindezt jelentős beruházások tették lehetővé. „Versenyképességünk, termelékenységünk, hatékonyságunk stratégiai kérdés, ehhez a folyamatos technológiai korszerűsítés, kapacitásnövelés elengedhetetlen.” Az ügyvezető különösen büszke a nápolyik, illetve kakaós ostyák gyártási és csomagolási technológiájára.
Ami pedig a felhasznált alapanyagokat illeti, száraztésztáik minden összetevőjét, valamint a csomagolóanyagokat kizárólag magyar termelőktől és gyártóktól vásárolják. „Édesipari üzletágunk esetében is a magyar gyártókat preferáljuk, kizárólag hazai cukrászati nagykereskedelmi társaságoktól szerezzük be az alapanyagainkat.”
Idén 26 termékük lett jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. „Az elhatározás, hogy a tradicionális tojásos és a reform száraztészták, valamint a nápolyik és a kakaós ostyák védjegyes termékek legyenek, már régóta érlelődött. Az utolsó impulzus a modernizáció, termékeink csomagolásának megújítása volt. Célunk ezzel is a magyar eredet hangsúlyozása volt. Meghatározó szempont volt az is, hogy magyar családi vállalkozásként egy értékközösséghez tartozzunk, és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitásai által is erősíthessük márkáinkat, növelhessük forgalmunkat” – emelte ki Gergely Balázs ügyvezető. //
A Gergely Food Kft. 1977 óta foglalkozik élelmiszer-előállítással, 1986 óta pedig száraztészta-gyártással is. Munkavállalói száma 15 fő. Bagi (Pest megye) telephelyén 1800 m²-nyi területen készülnek a termékeik. Az üzem IFS FOOD 7. minőségbiztosítási rendszert működtet, megfelelve a hazai, illetve nemzetközi hálózatok elvárásainak.
A fenti cikk a Trade magazin 2022. 08-09. 15. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >