Felpörgeti vegetáriánus és organikus kínálatát az Aldi Portugal
Tavaly az Aldi Portugal 48%-kal növelte organikus termékeinek arányát, és megtriplázta vegán és / vagy vegetáriánus cikkei számát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/08/aldi-portugal-boosts-organic-vegetarian-product-offering-300x174.jpg)
Húsmentes úton
A kiskereskedő nemrég tette közzé harmadik fenntarthatósági jelentését, amelyben többek között azt is elárulta, hogy a tengeri élelmiszer 50%-a MSC, ASC, GLOBALG.A.P vagy EU-Bio minősítéssel rendelkezik.
Tavaly az Aldi Portugal elindította csomagolási misszióját azzal a céllal, hogy amikor csak lehet, ne használjon csomagolóanyagot, ezzel csökkentve a műanyagfelhasználást.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hiányzik valami?
A NÉGYOSZ Konferencia a fenntarthatóbb hazai élelmezési rendszerek kialakítása címmel…
Tovább olvasom >Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >Tovább drágítja a narancslevet a gyenge brazil termés
A világ legnagyobb narancslétermelőjének számító Brazília friss előrejelzése szerint mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >