A munkavállalók 60 százaléka elkötelezett cége iránt
Egy átlagos magyar vállalatnál a munkavállalók 60 százaléka elkötelezett a cég iránt, másoknak is ajánlja munkahelyét, nem tervez állást változtatni és az elvárásokon felül teljesít a vállalat céljai érdekében – derül ki az Aon Hewitt „Trendek a munkavállalók elkötelezettségében” című szerdán közzétett kutatásából.
Az MTI-hez eljutatott közlemény szerint a tanácsadó cég 164 ország, több mint 1000 vállalatának körülbelül 9 millió munkavállalóját kérdezte arról, hogy mi a véleménye munkahelyéről.
A magyarok elkötelezettsége kissé meghaladja az 57 százalékos európai szintet, azonban némileg elmarad a globális értéktől, amely 62 százalék. Magyarországon a dolgozók leginkább közvetlen felettesükkel és munkatársaikkal elégedettek, míg legkritikusabban fizetésükről és előrelépési lehetőségeikről nyilatkoznak – fejtette ki Bakos Réka, az Aon Hewitt szakértője a közleményben.
Az, hogy világszerte a munkavállalók 62 százaléka elkötelezett cége iránt, enyhe emelkedést jelent az előző évhez képest. Latin-Amerika továbbra is a legstabilabb és legmagasabban elkötelezett régió, Afrika és Közép-Kelet tette meg a legnagyobb fejlődést: 2012-ben mért 53 százalékos munkavállalói elköteleződés idén elérte a 67 százalékot. Észak-Amerikában az elkötelezettség majdnem elérte a 66 százalékot, azaz a recesszió előtti szintet. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >