A munkavállalók 60 százaléka elkötelezett cége iránt
Egy átlagos magyar vállalatnál a munkavállalók 60 százaléka elkötelezett a cég iránt, másoknak is ajánlja munkahelyét, nem tervez állást változtatni és az elvárásokon felül teljesít a vállalat céljai érdekében – derül ki az Aon Hewitt „Trendek a munkavállalók elkötelezettségében” című szerdán közzétett kutatásából.
Az MTI-hez eljutatott közlemény szerint a tanácsadó cég 164 ország, több mint 1000 vállalatának körülbelül 9 millió munkavállalóját kérdezte arról, hogy mi a véleménye munkahelyéről.
A magyarok elkötelezettsége kissé meghaladja az 57 százalékos európai szintet, azonban némileg elmarad a globális értéktől, amely 62 százalék. Magyarországon a dolgozók leginkább közvetlen felettesükkel és munkatársaikkal elégedettek, míg legkritikusabban fizetésükről és előrelépési lehetőségeikről nyilatkoznak – fejtette ki Bakos Réka, az Aon Hewitt szakértője a közleményben.
Az, hogy világszerte a munkavállalók 62 százaléka elkötelezett cége iránt, enyhe emelkedést jelent az előző évhez képest. Latin-Amerika továbbra is a legstabilabb és legmagasabban elkötelezett régió, Afrika és Közép-Kelet tette meg a legnagyobb fejlődést: 2012-ben mért 53 százalékos munkavállalói elköteleződés idén elérte a 67 százalékot. Észak-Amerikában az elkötelezettség majdnem elérte a 66 százalékot, azaz a recesszió előtti szintet. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >A fiatalabb fogyasztók a fenntartható csomagolást választják egy tanulmány szerint
Az ALPLA új tanulmánya szerint a 18-34 év közötti fogyasztók…
Tovább olvasom >Élelmiszervásárláskor a baby boomerekhez hasonlóan viselkednek a Z-generációs brit fogyasztók
A Z-generációs fogyasztók mintegy 59%-a élelmiszervásárláskor az in-store vásárlást részesíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >