A munkavállalók 60 százaléka elkötelezett cége iránt
Egy átlagos magyar vállalatnál a munkavállalók 60 százaléka elkötelezett a cég iránt, másoknak is ajánlja munkahelyét, nem tervez állást változtatni és az elvárásokon felül teljesít a vállalat céljai érdekében – derül ki az Aon Hewitt „Trendek a munkavállalók elkötelezettségében” című szerdán közzétett kutatásából.
Az MTI-hez eljutatott közlemény szerint a tanácsadó cég 164 ország, több mint 1000 vállalatának körülbelül 9 millió munkavállalóját kérdezte arról, hogy mi a véleménye munkahelyéről.
A magyarok elkötelezettsége kissé meghaladja az 57 százalékos európai szintet, azonban némileg elmarad a globális értéktől, amely 62 százalék. Magyarországon a dolgozók leginkább közvetlen felettesükkel és munkatársaikkal elégedettek, míg legkritikusabban fizetésükről és előrelépési lehetőségeikről nyilatkoznak – fejtette ki Bakos Réka, az Aon Hewitt szakértője a közleményben.
Az, hogy világszerte a munkavállalók 62 százaléka elkötelezett cége iránt, enyhe emelkedést jelent az előző évhez képest. Latin-Amerika továbbra is a legstabilabb és legmagasabban elkötelezett régió, Afrika és Közép-Kelet tette meg a legnagyobb fejlődést: 2012-ben mért 53 százalékos munkavállalói elköteleződés idén elérte a 67 százalékot. Észak-Amerikában az elkötelezettség majdnem elérte a 66 százalékot, azaz a recesszió előtti szintet. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A fogyasztók többsége szerint az AI növeli majd a pénzügyi csalások előfordulásának kockázatát
A pénzügyi visszaélések megelőzésére megoldásokat kínáló Abrigo új felmérése szerint…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >Ismerik, de nem használják az élő közvetítéses vásárlás szolgáltatást a németek
Egyre több német vásárló ismeri a live shopping, azaz az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >