Felfüggeszti az epereladást a Carrefour
Felfüggesztette február közepéig az eperértékesítést a Carrefour.

Ne egyél epret januárban!
A döntés oka, hogy a kiskereskedő arra szeretné „tanítani” a vásárlóit, hogy inkább a szezonális termékeket válasszák.
Az eper ízének minősége januárban „elégtelen” volt ahhoz képest, hogy pl. nyáron milyen ízű a gyümölcs, nyilatkozta a Carrefour.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nagy kérdés a Carrefour sorsa
A januári PLMA E-Scanner hírlevél szerint a kereskedelem egyik nagy…
Tovább olvasom >Tajvanon terjeszkedik a Carrefour
A lakóhelyhez közeli üzletek csatornájában erősített a Carrefour Tajvanon azzal,…
Tovább olvasom >PLMA Rövid hírek
Az ALDI Süd felveszi a Mamia Bio brandet márkakészletébe, és kibővíti bébi-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a vásárlói elégedettség az USA-ban
Minden mért csatornában visszaesett a vevők elégedettsége a kereskedők iránt…
Tovább olvasom >Magazin: 2021: a változások beágyazódása
A koronavírus-járvány aktuális helyzete, az egyes országok oltási terve, valamint…
Tovább olvasom >Sörfőzdékből származó gabonákkal harcol a Purina az élelmiszerpazarlás ellen
Új kutyaeledelt dobott piacra a Purina. A termék tápanyagokban gazdag,…
Tovább olvasom >