Felfüggeszti az epereladást a Carrefour
Felfüggesztette február közepéig az eperértékesítést a Carrefour.

Ne egyél epret januárban!
A döntés oka, hogy a kiskereskedő arra szeretné „tanítani” a vásárlóit, hogy inkább a szezonális termékeket válasszák.
Az eper ízének minősége januárban „elégtelen” volt ahhoz képest, hogy pl. nyáron milyen ízű a gyümölcs, nyilatkozta a Carrefour.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >Eperszezon 2025: továbbra sem lett olcsóbb a kedvelt gyümölcs
Tavasszal hazánkban hagyományosan elindul az eperszezon, ám az utóbbi évek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >