Felfedező – az idei nyereményjátékban kétszer annyit vásároltak
Hat gyártó 127-féle Magyar Termék védjegyes készítménye vett részt a Felfedező tavaszi promócióban, amelyben a 2019-es hasonló akcióhoz képest megduplázódott a vásárolt termékek száma. A játék április 1-jén indult, és június 30-áig tartott.
A 209 azonnali nyeremény, a különdíj – egy egyedi gyártású Factory Strong kerékpár – és az egymillió forintos fődíj beindította a játékos kedvű vevőket. Mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy a megvásárolt termékek száma a tavalyi akcióhoz képest több mint kétszeresére növekedett. Noha a fogyasztók egy-egy bevásárlás alkalmával átlagosan nagyobb tételben vittek haza a kampányban szereplő termékekből, így is csaknem 7000-rel több, azaz 34 189 darab AP-kódot töltöttek fel. A regisztrálók száma is növekedett (összesen 10 577 fő).
A legnépszerűbb termékek a következők voltak: natúr extrudált kenyér (Abonett), 4 tojásos spagetti (Gyermelyi), Bianka Classic 100 db-os papír zsebkendő (Sofidel), PROTECT légy- és szúnyogirtó aeroszol (Bábolna Bio), JÓLENNI csirkepaprikás orsótésztával (Europe Gastro) és Csécsi szalonna (Hajnal Hús).
Az idei kampányban is bebizonyosodott, hogy a célcsoport szereti a kaparós sorsjegyeket, a szerencse reményében szívesen áldoz rá néhány száz forintot. Épp ezért a Magyar Termék elkészíttette az ország legnagyobb kaparós játékát. Az egyszerű és vonzó játékmechanizmusnak is köszönhetően a játékosok hétről hétre egyre több terméket és kódot töltöttek fel. A nyereményről szóló azonnali értesítést is nagyra értékelték az érintettek. //
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >