Felfedező – az idei nyereményjátékban kétszer annyit vásároltak
Hat gyártó 127-féle Magyar Termék védjegyes készítménye vett részt a Felfedező tavaszi promócióban, amelyben a 2019-es hasonló akcióhoz képest megduplázódott a vásárolt termékek száma. A játék április 1-jén indult, és június 30-áig tartott.
A 209 azonnali nyeremény, a különdíj – egy egyedi gyártású Factory Strong kerékpár – és az egymillió forintos fődíj beindította a játékos kedvű vevőket. Mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy a megvásárolt termékek száma a tavalyi akcióhoz képest több mint kétszeresére növekedett. Noha a fogyasztók egy-egy bevásárlás alkalmával átlagosan nagyobb tételben vittek haza a kampányban szereplő termékekből, így is csaknem 7000-rel több, azaz 34 189 darab AP-kódot töltöttek fel. A regisztrálók száma is növekedett (összesen 10 577 fő).
A legnépszerűbb termékek a következők voltak: natúr extrudált kenyér (Abonett), 4 tojásos spagetti (Gyermelyi), Bianka Classic 100 db-os papír zsebkendő (Sofidel), PROTECT légy- és szúnyogirtó aeroszol (Bábolna Bio), JÓLENNI csirkepaprikás orsótésztával (Europe Gastro) és Csécsi szalonna (Hajnal Hús).
Az idei kampányban is bebizonyosodott, hogy a célcsoport szereti a kaparós sorsjegyeket, a szerencse reményében szívesen áldoz rá néhány száz forintot. Épp ezért a Magyar Termék elkészíttette az ország legnagyobb kaparós játékát. Az egyszerű és vonzó játékmechanizmusnak is köszönhetően a játékosok hétről hétre egyre több terméket és kódot töltöttek fel. A nyereményről szóló azonnali értesítést is nagyra értékelték az érintettek. //
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágulás és árcsökkenés egyszerre – az árrésstop hatása már az első héten érezhető
Jelentős átrendeződés indult el az élelmiszerárakban a március 17-én bevezetett…
Tovább olvasom >Komoly reklámellenőrzések jönnek
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a szakmai…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >