Felfedező – az idei nyereményjátékban kétszer annyit vásároltak
Hat gyártó 127-féle Magyar Termék védjegyes készítménye vett részt a Felfedező tavaszi promócióban, amelyben a 2019-es hasonló akcióhoz képest megduplázódott a vásárolt termékek száma. A játék április 1-jén indult, és június 30-áig tartott.
A 209 azonnali nyeremény, a különdíj – egy egyedi gyártású Factory Strong kerékpár – és az egymillió forintos fődíj beindította a játékos kedvű vevőket. Mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy a megvásárolt termékek száma a tavalyi akcióhoz képest több mint kétszeresére növekedett. Noha a fogyasztók egy-egy bevásárlás alkalmával átlagosan nagyobb tételben vittek haza a kampányban szereplő termékekből, így is csaknem 7000-rel több, azaz 34 189 darab AP-kódot töltöttek fel. A regisztrálók száma is növekedett (összesen 10 577 fő).
A legnépszerűbb termékek a következők voltak: natúr extrudált kenyér (Abonett), 4 tojásos spagetti (Gyermelyi), Bianka Classic 100 db-os papír zsebkendő (Sofidel), PROTECT légy- és szúnyogirtó aeroszol (Bábolna Bio), JÓLENNI csirkepaprikás orsótésztával (Europe Gastro) és Csécsi szalonna (Hajnal Hús).
Az idei kampányban is bebizonyosodott, hogy a célcsoport szereti a kaparós sorsjegyeket, a szerencse reményében szívesen áldoz rá néhány száz forintot. Épp ezért a Magyar Termék elkészíttette az ország legnagyobb kaparós játékát. Az egyszerű és vonzó játékmechanizmusnak is köszönhetően a játékosok hétről hétre egyre több terméket és kódot töltöttek fel. A nyereményről szóló azonnali értesítést is nagyra értékelték az érintettek. //
Kapcsolódó cikkeink
Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Újra lehet pályázni az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használatára
A gazdaság és a kultúra területét érintő 45 főcsoport több…
Tovább olvasom >Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >A minőség és az ár alapján választanak a húsvéti édességek közül a vásárlók
A tudatosság jegyében telik az idei húsvéti szezon a hazai…
Tovább olvasom >Magyarország gazdasági sérülékenysége: okok, következmények és lehetséges kiutak
Az elmúlt évek gazdasági folyamatai ismét ráirányították a figyelmet a…
Tovább olvasom >