Felelős forrásból származó csokoládémárkát vezet be a Nestlé
A Rainforest Alliance által tanúsított kakaóval készült édesség a világ repülőterein lesz kapható.
A Nestlé közleményben jelentette be, hogy felelős forrásból beszerzett csokoládét dob piacra. Az új édességmárka idén nyáron már elérhető lesz világszerte, repülőtereken.
A csokoládé a Rainforest Alliance által tanúsított kakaó felhasználásával készül, amelyet a vállalat saját, 15 évvel ezelőtt indított Nestlé Cocoa Plan fenntarthatósági programján keresztül szerez be.
A fogyasztók egyre inkább keresik a felelősségteljes forrásból származó összetevőkkel, például kakaóval készült termékeket, amelyek üzenete egyértelmű és a gyártók előtt felmerülő kritikus kérdésekben mérhető előrehaladást értek el. Az utazási kiskereskedelmi ágazatban is egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság: az utazók 71%-a állítja, hogy ez befolyásolja vásárlási döntéseit.
A fenntarthatóság a nagy élelmiszeripari vállalatok elsőszámú eszköze, amelynek segítségével nem csak azokkal a fogyasztókkal kapcsolódnak, akik bizonyos termékjellemzők miatt vásárolnak adott termékeket, de azért is, hogy csökkentsék környezeti lábnyomukat.
Az utazók a 170 és 280 grammos csokoládékat saját üzeneteiket a termékborítón elhelyezve személyre szabhatják. A kampány látványtervei pedig arra hivatottak a vásárlókat ösztönözni, hogy többet megtudjanak a Nestlé Cocoa Plan-ről és a Rainforest Alliance-szel való együttműködésről.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >