Felelős forrásból származó csokoládémárkát vezet be a Nestlé
A Rainforest Alliance által tanúsított kakaóval készült édesség a világ repülőterein lesz kapható.
A Nestlé közleményben jelentette be, hogy felelős forrásból beszerzett csokoládét dob piacra. Az új édességmárka idén nyáron már elérhető lesz világszerte, repülőtereken.
A csokoládé a Rainforest Alliance által tanúsított kakaó felhasználásával készül, amelyet a vállalat saját, 15 évvel ezelőtt indított Nestlé Cocoa Plan fenntarthatósági programján keresztül szerez be.
A fogyasztók egyre inkább keresik a felelősségteljes forrásból származó összetevőkkel, például kakaóval készült termékeket, amelyek üzenete egyértelmű és a gyártók előtt felmerülő kritikus kérdésekben mérhető előrehaladást értek el. Az utazási kiskereskedelmi ágazatban is egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság: az utazók 71%-a állítja, hogy ez befolyásolja vásárlási döntéseit.
A fenntarthatóság a nagy élelmiszeripari vállalatok elsőszámú eszköze, amelynek segítségével nem csak azokkal a fogyasztókkal kapcsolódnak, akik bizonyos termékjellemzők miatt vásárolnak adott termékeket, de azért is, hogy csökkentsék környezeti lábnyomukat.
Az utazók a 170 és 280 grammos csokoládékat saját üzeneteiket a termékborítón elhelyezve személyre szabhatják. A kampány látványtervei pedig arra hivatottak a vásárlókat ösztönözni, hogy többet megtudjanak a Nestlé Cocoa Plan-ről és a Rainforest Alliance-szel való együttműködésről.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >