Felelős forrásból származó csokoládémárkát vezet be a Nestlé
A Rainforest Alliance által tanúsított kakaóval készült édesség a világ repülőterein lesz kapható.
A Nestlé közleményben jelentette be, hogy felelős forrásból beszerzett csokoládét dob piacra. Az új édességmárka idén nyáron már elérhető lesz világszerte, repülőtereken.
A csokoládé a Rainforest Alliance által tanúsított kakaó felhasználásával készül, amelyet a vállalat saját, 15 évvel ezelőtt indított Nestlé Cocoa Plan fenntarthatósági programján keresztül szerez be.
A fogyasztók egyre inkább keresik a felelősségteljes forrásból származó összetevőkkel, például kakaóval készült termékeket, amelyek üzenete egyértelmű és a gyártók előtt felmerülő kritikus kérdésekben mérhető előrehaladást értek el. Az utazási kiskereskedelmi ágazatban is egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság: az utazók 71%-a állítja, hogy ez befolyásolja vásárlási döntéseit.
A fenntarthatóság a nagy élelmiszeripari vállalatok elsőszámú eszköze, amelynek segítségével nem csak azokkal a fogyasztókkal kapcsolódnak, akik bizonyos termékjellemzők miatt vásárolnak adott termékeket, de azért is, hogy csökkentsék környezeti lábnyomukat.
Az utazók a 170 és 280 grammos csokoládékat saját üzeneteiket a termékborítón elhelyezve személyre szabhatják. A kampány látványtervei pedig arra hivatottak a vásárlókat ösztönözni, hogy többet megtudjanak a Nestlé Cocoa Plan-ről és a Rainforest Alliance-szel való együttműködésről.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Közösség a termelés köré?
A közösség által támogatott mezőgazdasági modell (CSA, azaz Community Supported…
Tovább olvasom >Jönnek a fenntarthatósági pótdíjak a repülőkön
A Deutsche Lufthansa, Európa legnagyobb légitársasága, bejelentette, hogy 2024 januárjától…
Tovább olvasom >Egyesült az EY és a denkstatt
A denkstatt mostantól „EY denkstatt” néven működik, az EY Globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nő-e a lángos ára a Balatonnál?
A Magyar Vendéglátók Ipartestületének elnöke, Kovács László az InfoRádióban beszélt…
Tovább olvasom >DRS: most már tényleg új korszak kezdődik
2024. július 1-től egy új korszak kezdődik Magyarországon az italcsomagolások…
Tovább olvasom >A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >