Felelős forrásból származó csokoládémárkát vezet be a Nestlé
A Rainforest Alliance által tanúsított kakaóval készült édesség a világ repülőterein lesz kapható.
A Nestlé közleményben jelentette be, hogy felelős forrásból beszerzett csokoládét dob piacra. Az új édességmárka idén nyáron már elérhető lesz világszerte, repülőtereken.
A csokoládé a Rainforest Alliance által tanúsított kakaó felhasználásával készül, amelyet a vállalat saját, 15 évvel ezelőtt indított Nestlé Cocoa Plan fenntarthatósági programján keresztül szerez be.
A fogyasztók egyre inkább keresik a felelősségteljes forrásból származó összetevőkkel, például kakaóval készült termékeket, amelyek üzenete egyértelmű és a gyártók előtt felmerülő kritikus kérdésekben mérhető előrehaladást értek el. Az utazási kiskereskedelmi ágazatban is egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság: az utazók 71%-a állítja, hogy ez befolyásolja vásárlási döntéseit.
A fenntarthatóság a nagy élelmiszeripari vállalatok elsőszámú eszköze, amelynek segítségével nem csak azokkal a fogyasztókkal kapcsolódnak, akik bizonyos termékjellemzők miatt vásárolnak adott termékeket, de azért is, hogy csökkentsék környezeti lábnyomukat.
Az utazók a 170 és 280 grammos csokoládékat saját üzeneteiket a termékborítón elhelyezve személyre szabhatják. A kampány látványtervei pedig arra hivatottak a vásárlókat ösztönözni, hogy többet megtudjanak a Nestlé Cocoa Plan-ről és a Rainforest Alliance-szel való együttműködésről.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >