Felelős forrásból származó csokoládémárkát vezet be a Nestlé
A Rainforest Alliance által tanúsított kakaóval készült édesség a világ repülőterein lesz kapható.
A Nestlé közleményben jelentette be, hogy felelős forrásból beszerzett csokoládét dob piacra. Az új édességmárka idén nyáron már elérhető lesz világszerte, repülőtereken.
A csokoládé a Rainforest Alliance által tanúsított kakaó felhasználásával készül, amelyet a vállalat saját, 15 évvel ezelőtt indított Nestlé Cocoa Plan fenntarthatósági programján keresztül szerez be.
A fogyasztók egyre inkább keresik a felelősségteljes forrásból származó összetevőkkel, például kakaóval készült termékeket, amelyek üzenete egyértelmű és a gyártók előtt felmerülő kritikus kérdésekben mérhető előrehaladást értek el. Az utazási kiskereskedelmi ágazatban is egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság: az utazók 71%-a állítja, hogy ez befolyásolja vásárlási döntéseit.
A fenntarthatóság a nagy élelmiszeripari vállalatok elsőszámú eszköze, amelynek segítségével nem csak azokkal a fogyasztókkal kapcsolódnak, akik bizonyos termékjellemzők miatt vásárolnak adott termékeket, de azért is, hogy csökkentsék környezeti lábnyomukat.
Az utazók a 170 és 280 grammos csokoládékat saját üzeneteiket a termékborítón elhelyezve személyre szabhatják. A kampány látványtervei pedig arra hivatottak a vásárlókat ösztönözni, hogy többet megtudjanak a Nestlé Cocoa Plan-ről és a Rainforest Alliance-szel való együttműködésről.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >A világ 50 leginnovatívabb városa közé került Budapest
A Bloomberg Philanthropies 2025-ös Mayors Challenge versenyén Budapest bekerült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >