Felelős alkoholfogyasztás-kampány a Diageo-tól
A Diageo (a Guiness, a Johnnie Walker és a Baileys gyártója) új kampányt indított a felelős alkoholfogyasztás jegyében „Tudd, mikor kell abbahagyni” néven. A program célja, hogy elgondolkodtassa az embereket az ünnepi szezon alatti túlzott alkoholfogyasztás káros hatásairól.
A kampány egy sor digitális animációval mutatja be, mi történik, ha a megszokott ünnepi tevékenységek, mint például az édességevés, a tévézés, az otthonaink díszítése kapcsán túlzásba esünk.
A Diageo közösségi csatornáin futó kampány része a cég elköteleződésének, hogy egymilliárd embert érjen el 2030-ra a felelső alkoholfogyasztás révén, és edukálja őket az alkohol káros hatásairól és kockázatairól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Főleg a borfogyasztás mérséklődése miatt csökken az alkoholfogyasztás Franciaországban
Franciaországban 2023-ban jelentősen visszaesett az alkoholfogyasztás, amelynek fő oka a…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >