Felelős alkoholfogyasztás-kampány a Diageo-tól
A Diageo (a Guiness, a Johnnie Walker és a Baileys gyártója) új kampányt indított a felelős alkoholfogyasztás jegyében „Tudd, mikor kell abbahagyni” néven. A program célja, hogy elgondolkodtassa az embereket az ünnepi szezon alatti túlzott alkoholfogyasztás káros hatásairól.
A kampány egy sor digitális animációval mutatja be, mi történik, ha a megszokott ünnepi tevékenységek, mint például az édességevés, a tévézés, az otthonaink díszítése kapcsán túlzásba esünk.
A Diageo közösségi csatornáin futó kampány része a cég elköteleződésének, hogy egymilliárd embert érjen el 2030-ra a felelső alkoholfogyasztás révén, és edukálja őket az alkohol káros hatásairól és kockázatairól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
A júliusban szigorodó EFO-szabályozás miatt a cégek még inkább nyitottak a diákfoglalkoztatásra
Közeleg a nyári szezon, a diákmunka-piac pedig már most élénk…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Magasabb szintre emelné a gazdálkodók technológiai tudatosságát és eredményességét a Syngenta Agronomy Solution csapata
A mezőgazdaság jól érzékelhető kihívásai – a klímaváltozás, az időjárási…
Tovább olvasom >