Felelős alkoholfogyasztás-kampány a Diageo-tól
A Diageo (a Guiness, a Johnnie Walker és a Baileys gyártója) új kampányt indított a felelős alkoholfogyasztás jegyében „Tudd, mikor kell abbahagyni” néven. A program célja, hogy elgondolkodtassa az embereket az ünnepi szezon alatti túlzott alkoholfogyasztás káros hatásairól.
A kampány egy sor digitális animációval mutatja be, mi történik, ha a megszokott ünnepi tevékenységek, mint például az édességevés, a tévézés, az otthonaink díszítése kapcsán túlzásba esünk.
A Diageo közösségi csatornáin futó kampány része a cég elköteleződésének, hogy egymilliárd embert érjen el 2030-ra a felelső alkoholfogyasztás révén, és edukálja őket az alkohol káros hatásairól és kockázatairól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megízlelhető csomagolópapírt mutatott be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >USA: túlmutat a jövedelmi szinteken a saját márkák kedveltsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >140 millió euróból alakítja át spanyolországi jégkrémgyárát a Ferrero
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

