Felelős alkoholfogyasztás-kampány a Diageo-tól
A Diageo (a Guiness, a Johnnie Walker és a Baileys gyártója) új kampányt indított a felelős alkoholfogyasztás jegyében „Tudd, mikor kell abbahagyni” néven. A program célja, hogy elgondolkodtassa az embereket az ünnepi szezon alatti túlzott alkoholfogyasztás káros hatásairól.
A kampány egy sor digitális animációval mutatja be, mi történik, ha a megszokott ünnepi tevékenységek, mint például az édességevés, a tévézés, az otthonaink díszítése kapcsán túlzásba esünk.
A Diageo közösségi csatornáin futó kampány része a cég elköteleződésének, hogy egymilliárd embert érjen el 2030-ra a felelső alkoholfogyasztás révén, és edukálja őket az alkohol káros hatásairól és kockázatairól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fontos adatok érkeztek az ünnepek előtt: már nem kínos nemet mondani az alkoholra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: trendek 2025-ben és kilátások 2026-ra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az élelmiszerláncok többsége nyitva tart december 24-én délig
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
