Az egyre divatosabbá váló ciderek egyik sajátossága, hogy velük kapcsolatban nem kötelező jelölni a termékeken, cukortartalmuk szerint milyen kategóriába tartoznak; szárazzal inkább csak a kraft fajták között találkozunk, a nagyüzemiek viszont nem éppen fogyókúrás italok.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Bármennyire is kézenfekvő volt a kalóriatartalom csökkentése, sokáig kellett várnunk arra, hogy az ismert márkák között megjelenjenek az első könnyített változatok. Májusban olvastuk, hogy a Somersby jóvoltából új, már 52%-kal kisebb cukortartalmú almacider került a piacra (nem sokkal a –45%-os körtés után). //
Kapcsolódó cikkeink
A Carlsberg tulajdonába kerül dél-ázsiai joint venture vállalkozása
A Grimbergen márka tulajdonosa 744 millió dollárért veszi át a…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >A német kormány szerint a feldolgozott élelmiszerek még mindig túl sok cukrot, sót és zsírt tartalmaznak
Az édesített tejtermékek és péksütemények zsír- és cukortartalma vajmi keveset…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a társadalmi egyeztetés a fővárosi Airbnb-szabályozásról
Az Új Gazdaságpolitikai Akcióterv keretében elindul a fővárosi Airbnb- szabályozás…
Tovább olvasom >Szallas.hu: tömegek indulnak útnak az őszi szünetben
Az október 26. és november 3. közötti őszi szünet időpontjai…
Tovább olvasom >A visszaváltás nehézségei
A palackvisszaváltás komoly problémát jelent a HoReCa szektor számos képviselőjének. A…
Tovább olvasom >