A fejlődés élharcosa a HR világában
A Randstad Hollandiában igazi nemzeti intézmény, minden holland vagy dolgozik/dolgozott mint Randstad-alkalmazott, vagy a családjából valakinek már volt munkaviszonya a céggel.
Baja Sándor
ügyvezető igazgató
Randstad Hungary
57 éves története során a Randstad Hollandia egyik legnagyobb cégévé nőtte ki magát. A legendás alapító Frits Goldschmeding a mai napig tisztelt (és leggazdagabb) tagja a holland üzleti életnek, bár aktívan már nem irányítja a céget.
– A Randstad Holding a világ második legnagyobb humánerőforrás-szolgáltatója, 2016-ban 20,6 milliárd eurós árbevételt ért el. Hollandiában és Magyarországon egyaránt piacvezető a munkaerő-közvetítésben, Hollandiában a munkaerő-kölcsönzésben is – jelzi Baja Sándor, a Randstad Hungary ügyvezető igazgatója.
A Randstad vállalat 1960-as alapításakor csupán egy régi kerékpárból, 2 szobából és 500 holland guldenből állt, de 1967-re már 32 irodával rendelkezett négy országban. Mára 39 országra terjesztette ki működését – a magyar iroda 2004-ben nyitott meg –, és világszinten mintegy 4752 irodával és 32 280 alkalmazottal rendelkezik. 2016-ban a Holding világszerte 626 300 embert juttatott álláshoz, ebből hazánkban közel 1000 munkavállalót helyezett el.
– A Randstad küldetése a munka világának formálása. Ennek megfelelően igyekszünk felmérni az igényeket a munkavállalók és munkaadók részéről, hogy mindkét fél megtalálja számítását. A HR világának gyors digitalizálódása lehetőséget ad a szolgáltatásaink minőségének és sebességének emelésére. Ennek élharcosai szeretnénk lenni – avat be Baja Sándor. //
Kapcsolódó cikkeink
Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >Alacsonyabb árak a vevőknek, magasabb bérek a munkavállalóknak, több megrendelés a magyar beszállítóknak – Így támogatja Magyarországot az ALDI
A magyar lakosságot támogató, az inflációt mérséklő árcsökkentések jellemezték az…
Tovább olvasom >Egyre kisebb a bio és nem bio élelmiszerek közötti árkülönbség Hollandiában
A bio és nem bio élelmiszertermékek közötti árkülönbség 63%-ról 48%-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >