Fagyasztott ételeket dob piacra Gordon Ramsay az Egyesült Államokban
Gordon Ramsay nyolc különböző fogásból álló fagyasztott termékcsaládot dob piacra az Egyesült Államokban a „By Chef Ramsay” márka alatt, mely kizárólag a Walmart üzleteiben elérhető. Bár a séf számára nem idegen a fine dining, hiszen éttermei összesen hét Michelin-csillaggal büszkélkedhetnek, a fagyasztott fogások a gyártó Golden West szerint megfizethető áron kaphatók.
A fagyasztott ételek révén a fogyasztók otthon is ízelítőt kaphatnak Ramsay tudásából, és a termékek elérhető közelségbe hozzák a sztárséf televízióban és drága éttermeiben látott híres fogásait.
Ramsay a legjobbkor lép be a fagyasztott ételek világába: az American Frozen Food Institute (Amerikai Fagyasztott Élelmiszer Intézet) szerint 2022-ben a kategória értékforgalma 8,6%-kal 72,2 milliárd dollárra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >