Fagyasztott ételeket dob piacra Gordon Ramsay az Egyesült Államokban
Gordon Ramsay nyolc különböző fogásból álló fagyasztott termékcsaládot dob piacra az Egyesült Államokban a „By Chef Ramsay” márka alatt, mely kizárólag a Walmart üzleteiben elérhető. Bár a séf számára nem idegen a fine dining, hiszen éttermei összesen hét Michelin-csillaggal büszkélkedhetnek, a fagyasztott fogások a gyártó Golden West szerint megfizethető áron kaphatók.
A fagyasztott ételek révén a fogyasztók otthon is ízelítőt kaphatnak Ramsay tudásából, és a termékek elérhető közelségbe hozzák a sztárséf televízióban és drága éttermeiben látott híres fogásait.
Ramsay a legjobbkor lép be a fagyasztott ételek világába: az American Frozen Food Institute (Amerikai Fagyasztott Élelmiszer Intézet) szerint 2022-ben a kategória értékforgalma 8,6%-kal 72,2 milliárd dollárra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >