Fagyasztott ételeket dob piacra Gordon Ramsay az Egyesült Államokban
Gordon Ramsay nyolc különböző fogásból álló fagyasztott termékcsaládot dob piacra az Egyesült Államokban a „By Chef Ramsay” márka alatt, mely kizárólag a Walmart üzleteiben elérhető. Bár a séf számára nem idegen a fine dining, hiszen éttermei összesen hét Michelin-csillaggal büszkélkedhetnek, a fagyasztott fogások a gyártó Golden West szerint megfizethető áron kaphatók.
A fagyasztott ételek révén a fogyasztók otthon is ízelítőt kaphatnak Ramsay tudásából, és a termékek elérhető közelségbe hozzák a sztárséf televízióban és drága éttermeiben látott híres fogásait.
Ramsay a legjobbkor lép be a fagyasztott ételek világába: az American Frozen Food Institute (Amerikai Fagyasztott Élelmiszer Intézet) szerint 2022-ben a kategória értékforgalma 8,6%-kal 72,2 milliárd dollárra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >