Ezüstérmes lett a Syngenta IDEAL sárgadinnyéje a Fruit Logistica kiállításon
Egymást követően harmadjára díjazták a Syngenta termékét a Fruit Logistica nemzetközi kiállításon. 2020-ban a YOOM sötét koktélparadicsom*, 2022-ben az ISTEM karfiolkülönlegesség után idén is rangos díjat vehetett át a vállalat: 2023-ban az IDEAL sárgadinnye ezüstérmes lett a leginnovatívabb termékek között.
“Nagyon örömteli számunkra, hogy ismét ilyen rangos díjat kapott a vállalatunk zöldség üzletága”, mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta európai, afrikai és közel-keleti értéklánc-vezetője. „Ez komoly megerősítést jelent mindazok számára, akik a kutatásfejlesztés, a nemesítés és a termelés területén segítik a munkánkat.
A szabadalmaztatás alatt álló “Harvest Indicator” tulajdonsággal rendelkező kiváló ízű és aromájú IDEAL sárgadinnyék a héjszín zöldről arany szalmaszínre történő változásával jelzik, hogy mikor érik el az ideális betakarítási időt. Ez nagy segítséget ad a kiszállítási, készletezési és felhasználási idő tervezésében. Nem utolsósorban a szín a vásárlók számára is pontosan jelzi, hogy a sárgadinnye érett és az utolsó falatig zamatos ízű.
A Syngenta ezen kívül idén is számos újdonságot mutatott be a Fruit Logistica látogatóinak
Egyebek mellett ismertették a legújabb kutatási eredményeiket a barna termés-ráncosodás vírus (ToBRFV) területén. A Syngenta már 2020-ban kereskedelmi forgalomba hozott ToBRFV-rezisztens paradicsomot, és tovább folytatja az új hatásmódok kutatását. A Syngenta csúcstechnológiájú üvegháza a hollandiai Maasland-ban található, ahol paradicsommal és paprikával kapcsolatos kutatási kísérleteket végeznek. A kutatók aratórobottal mesterséges intelligenciát használó rendszert mutattak be. A vállalat ezeken kívül a SolidRib™ és Krispice™ salátákkal érkezett Berlinbe. A kiváló minőségű saláta iránt egyre nagyobb az igény. A Syngenta programja a betegségekkel szembeni ellenálló-képességet, a nagy felületű leveleket, valamint a tárolhatóságot tartja szem előtt a fejlesztései során.
Kapcsolódó cikkeink
Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő szolgáltatást az EY Magyarország
AI Confidence néven indít új szolgáltatást az EY, amely integrált…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >KPMG: Az ön cégénél ki felel a mesterséges intelligencia alkalmazásáért?
Ma már nem kérdés, hogy a fejlett technológiák, köztük a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >