Ezüstérmes lett a Syngenta IDEAL sárgadinnyéje a Fruit Logistica kiállításon
Egymást követően harmadjára díjazták a Syngenta termékét a Fruit Logistica nemzetközi kiállításon. 2020-ban a YOOM sötét koktélparadicsom*, 2022-ben az ISTEM karfiolkülönlegesség után idén is rangos díjat vehetett át a vállalat: 2023-ban az IDEAL sárgadinnye ezüstérmes lett a leginnovatívabb termékek között.

(Fotó: Syngenta)
“Nagyon örömteli számunkra, hogy ismét ilyen rangos díjat kapott a vállalatunk zöldség üzletága”, mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta európai, afrikai és közel-keleti értéklánc-vezetője. „Ez komoly megerősítést jelent mindazok számára, akik a kutatásfejlesztés, a nemesítés és a termelés területén segítik a munkánkat.
A szabadalmaztatás alatt álló “Harvest Indicator” tulajdonsággal rendelkező kiváló ízű és aromájú IDEAL sárgadinnyék a héjszín zöldről arany szalmaszínre történő változásával jelzik, hogy mikor érik el az ideális betakarítási időt. Ez nagy segítséget ad a kiszállítási, készletezési és felhasználási idő tervezésében. Nem utolsósorban a szín a vásárlók számára is pontosan jelzi, hogy a sárgadinnye érett és az utolsó falatig zamatos ízű.
A Syngenta ezen kívül idén is számos újdonságot mutatott be a Fruit Logistica látogatóinak
Egyebek mellett ismertették a legújabb kutatási eredményeiket a barna termés-ráncosodás vírus (ToBRFV) területén. A Syngenta már 2020-ban kereskedelmi forgalomba hozott ToBRFV-rezisztens paradicsomot, és tovább folytatja az új hatásmódok kutatását. A Syngenta csúcstechnológiájú üvegháza a hollandiai Maasland-ban található, ahol paradicsommal és paprikával kapcsolatos kutatási kísérleteket végeznek. A kutatók aratórobottal mesterséges intelligenciát használó rendszert mutattak be. A vállalat ezeken kívül a SolidRib™ és Krispice™ salátákkal érkezett Berlinbe. A kiváló minőségű saláta iránt egyre nagyobb az igény. A Syngenta programja a betegségekkel szembeni ellenálló-képességet, a nagy felületű leveleket, valamint a tárolhatóságot tartja szem előtt a fejlesztései során.

Az IDEAL Melons csapata (Fotó: Syngenta)
Kapcsolódó cikkeink
Az érték idén mindent visz: étel- és italtrendek 2023-ban
A megélhetési válsághoz és az inflációhoz való alkalmazkodás a fogyasztókat…
Tovább olvasom >Zöld jövő kutatóközpont kezdte meg működését a Debreceni Egyetemen
Nemzetközi együttműködésben vizsgálja a biodiverzitást – a fajok, az élőhelyek,…
Tovább olvasom >Félezren neveztek a XX. Országos Syngenta Borversenyre
Idén 501 nevezés érkezett a XX. Országos Syngenta Borversenyre, amelyen…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
K&H felmérés: egyre kevesebb profittal számolnak a nagyvállalatok
A nagyvállalatok idén nem várnak árbevétel és profitnövekedést. A cégek…
Tovább olvasom >15,5 Eiffel-torony tömegével megegyező terméket vitt házhoz a Tesco 10 év alatt
Éppen 10 éve, 2013. március 21-én indította el házhozszállítási szolgáltatását…
Tovább olvasom >400 élelmiszer kapott ársapkát Szlovákiában
Több mint 400 élelmiszerre húznak ársapkát a kereskedők a nyolc…
Tovább olvasom >