Ezüstérmes lett a Syngenta IDEAL sárgadinnyéje a Fruit Logistica kiállításon
Egymást követően harmadjára díjazták a Syngenta termékét a Fruit Logistica nemzetközi kiállításon. 2020-ban a YOOM sötét koktélparadicsom*, 2022-ben az ISTEM karfiolkülönlegesség után idén is rangos díjat vehetett át a vállalat: 2023-ban az IDEAL sárgadinnye ezüstérmes lett a leginnovatívabb termékek között.
“Nagyon örömteli számunkra, hogy ismét ilyen rangos díjat kapott a vállalatunk zöldség üzletága”, mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta európai, afrikai és közel-keleti értéklánc-vezetője. „Ez komoly megerősítést jelent mindazok számára, akik a kutatásfejlesztés, a nemesítés és a termelés területén segítik a munkánkat.
A szabadalmaztatás alatt álló “Harvest Indicator” tulajdonsággal rendelkező kiváló ízű és aromájú IDEAL sárgadinnyék a héjszín zöldről arany szalmaszínre történő változásával jelzik, hogy mikor érik el az ideális betakarítási időt. Ez nagy segítséget ad a kiszállítási, készletezési és felhasználási idő tervezésében. Nem utolsósorban a szín a vásárlók számára is pontosan jelzi, hogy a sárgadinnye érett és az utolsó falatig zamatos ízű.
A Syngenta ezen kívül idén is számos újdonságot mutatott be a Fruit Logistica látogatóinak
Egyebek mellett ismertették a legújabb kutatási eredményeiket a barna termés-ráncosodás vírus (ToBRFV) területén. A Syngenta már 2020-ban kereskedelmi forgalomba hozott ToBRFV-rezisztens paradicsomot, és tovább folytatja az új hatásmódok kutatását. A Syngenta csúcstechnológiájú üvegháza a hollandiai Maasland-ban található, ahol paradicsommal és paprikával kapcsolatos kutatási kísérleteket végeznek. A kutatók aratórobottal mesterséges intelligenciát használó rendszert mutattak be. A vállalat ezeken kívül a SolidRib™ és Krispice™ salátákkal érkezett Berlinbe. A kiváló minőségű saláta iránt egyre nagyobb az igény. A Syngenta programja a betegségekkel szembeni ellenálló-képességet, a nagy felületű leveleket, valamint a tárolhatóságot tartja szem előtt a fejlesztései során.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú hűtéstechnológiával csökkenti energiaköltségeit a brit Tesco
Mesterséges intelligencia (AI) alapú hűtéstechnológiát vezetett be a brit Tesco,…
Tovább olvasom >AI-alapú salátabárt helyezett üzembe az amerikai Schnuck Markets üzleteiben
A Schnuck Markets Inc. „intelligens salátabár” kínálta élménnyel várja vásárlóit…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >