Ezüstérmes lett a Syngenta IDEAL sárgadinnyéje a Fruit Logistica kiállításon
Egymást követően harmadjára díjazták a Syngenta termékét a Fruit Logistica nemzetközi kiállításon. 2020-ban a YOOM sötét koktélparadicsom*, 2022-ben az ISTEM karfiolkülönlegesség után idén is rangos díjat vehetett át a vállalat: 2023-ban az IDEAL sárgadinnye ezüstérmes lett a leginnovatívabb termékek között.
“Nagyon örömteli számunkra, hogy ismét ilyen rangos díjat kapott a vállalatunk zöldség üzletága”, mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta európai, afrikai és közel-keleti értéklánc-vezetője. „Ez komoly megerősítést jelent mindazok számára, akik a kutatásfejlesztés, a nemesítés és a termelés területén segítik a munkánkat.
A szabadalmaztatás alatt álló “Harvest Indicator” tulajdonsággal rendelkező kiváló ízű és aromájú IDEAL sárgadinnyék a héjszín zöldről arany szalmaszínre történő változásával jelzik, hogy mikor érik el az ideális betakarítási időt. Ez nagy segítséget ad a kiszállítási, készletezési és felhasználási idő tervezésében. Nem utolsósorban a szín a vásárlók számára is pontosan jelzi, hogy a sárgadinnye érett és az utolsó falatig zamatos ízű.
A Syngenta ezen kívül idén is számos újdonságot mutatott be a Fruit Logistica látogatóinak
Egyebek mellett ismertették a legújabb kutatási eredményeiket a barna termés-ráncosodás vírus (ToBRFV) területén. A Syngenta már 2020-ban kereskedelmi forgalomba hozott ToBRFV-rezisztens paradicsomot, és tovább folytatja az új hatásmódok kutatását. A Syngenta csúcstechnológiájú üvegháza a hollandiai Maasland-ban található, ahol paradicsommal és paprikával kapcsolatos kutatási kísérleteket végeznek. A kutatók aratórobottal mesterséges intelligenciát használó rendszert mutattak be. A vállalat ezeken kívül a SolidRib™ és Krispice™ salátákkal érkezett Berlinbe. A kiváló minőségű saláta iránt egyre nagyobb az igény. A Syngenta programja a betegségekkel szembeni ellenálló-képességet, a nagy felületű leveleket, valamint a tárolhatóságot tartja szem előtt a fejlesztései során.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >A fogyasztók többsége szerint az AI növeli majd a pénzügyi csalások előfordulásának kockázatát
A pénzügyi visszaélések megelőzésére megoldásokat kínáló Abrigo új felmérése szerint…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >