Ezüstérmes lett a Syngenta IDEAL sárgadinnyéje a Fruit Logistica kiállításon
Egymást követően harmadjára díjazták a Syngenta termékét a Fruit Logistica nemzetközi kiállításon. 2020-ban a YOOM sötét koktélparadicsom*, 2022-ben az ISTEM karfiolkülönlegesség után idén is rangos díjat vehetett át a vállalat: 2023-ban az IDEAL sárgadinnye ezüstérmes lett a leginnovatívabb termékek között.

(Fotó: Syngenta)
“Nagyon örömteli számunkra, hogy ismét ilyen rangos díjat kapott a vállalatunk zöldség üzletága”, mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta európai, afrikai és közel-keleti értéklánc-vezetője. „Ez komoly megerősítést jelent mindazok számára, akik a kutatásfejlesztés, a nemesítés és a termelés területén segítik a munkánkat.
A szabadalmaztatás alatt álló “Harvest Indicator” tulajdonsággal rendelkező kiváló ízű és aromájú IDEAL sárgadinnyék a héjszín zöldről arany szalmaszínre történő változásával jelzik, hogy mikor érik el az ideális betakarítási időt. Ez nagy segítséget ad a kiszállítási, készletezési és felhasználási idő tervezésében. Nem utolsósorban a szín a vásárlók számára is pontosan jelzi, hogy a sárgadinnye érett és az utolsó falatig zamatos ízű.
A Syngenta ezen kívül idén is számos újdonságot mutatott be a Fruit Logistica látogatóinak
Egyebek mellett ismertették a legújabb kutatási eredményeiket a barna termés-ráncosodás vírus (ToBRFV) területén. A Syngenta már 2020-ban kereskedelmi forgalomba hozott ToBRFV-rezisztens paradicsomot, és tovább folytatja az új hatásmódok kutatását. A Syngenta csúcstechnológiájú üvegháza a hollandiai Maasland-ban található, ahol paradicsommal és paprikával kapcsolatos kutatási kísérleteket végeznek. A kutatók aratórobottal mesterséges intelligenciát használó rendszert mutattak be. A vállalat ezeken kívül a SolidRib™ és Krispice™ salátákkal érkezett Berlinbe. A kiváló minőségű saláta iránt egyre nagyobb az igény. A Syngenta programja a betegségekkel szembeni ellenálló-képességet, a nagy felületű leveleket, valamint a tárolhatóságot tartja szem előtt a fejlesztései során.

Az IDEAL Melons csapata (Fotó: Syngenta)
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >