„Madár” népszerűsíti a magyar sertéshúst
Erdei Zsolt („Madár”) Európa- és világbajnok ökölvívó lesz a kampányarca annak a programnak, amellyel a magyar sertéshús népszerűsíti a Magyar Turizmus Zrt – olvasható az agrarszektor.hu-n.. A magyar sertéshús ismertségét nem csak belföldön, hanem például Szerbiában és Hong-Kongban is növelni szeretnék.
Harmincmillió forintot fordíthatna arra a kampányra, amellyel a magyar sertéshúst akarják népszerűsíteni – jelentette ki az MTI-nek Spányik Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgatóságának irodavezetője. A kampánnyal a magyar sertéshúst bel- és külföldön egyaránt ismertebbé kívánják tenni.
A kampány arcául Erdei Zsolt („Madár”) Európa- és világbajnok ökölvívót választották. A belföldi népszerűsítés mellett például Szerbiát és Hong Kong-ban szerveznek majd rendezvényeket. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az unióban és itthon is csökkent a vágósertés ára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Biztonságos lábakon áll a hazai sertéságazat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felmondani csak az öregek szoktak, a Z generáció csak simán nem megy be többet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >