„Madár” népszerűsíti a magyar sertéshúst
Erdei Zsolt („Madár”) Európa- és világbajnok ökölvívó lesz a kampányarca annak a programnak, amellyel a magyar sertéshús népszerűsíti a Magyar Turizmus Zrt – olvasható az agrarszektor.hu-n.. A magyar sertéshús ismertségét nem csak belföldön, hanem például Szerbiában és Hong-Kongban is növelni szeretnék.
Harmincmillió forintot fordíthatna arra a kampányra, amellyel a magyar sertéshúst akarják népszerűsíteni – jelentette ki az MTI-nek Spányik Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgatóságának irodavezetője. A kampánnyal a magyar sertéshúst bel- és külföldön egyaránt ismertebbé kívánják tenni.
A kampány arcául Erdei Zsolt („Madár”) Európa- és világbajnok ökölvívót választották. A belföldi népszerűsítés mellett például Szerbiát és Hong Kong-ban szerveznek majd rendezvényeket. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Erősödött az élő sertés exportja
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 22,7 százalékkal 22,5 ezer…
Tovább olvasom >Csökkent a vágósertés termelői ára
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 27,1 százalékkal 19 ezer…
Tovább olvasom >Az élősertés és a sertéshús exportja is növekedett
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 27,2 százalékkal 16,4 ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >